Air Canada A319 til Europa

Skal fly denne ruten neste fredag. blir rart å fly en liten A319 over dammen. Virker også som jeg kan regne med fullt fly, Nesten alle seter er allerede reservert.

Ser at denne lander på LHR terminal 2 0655 LT, Er det realistisk å rekke BA sin 0755 Flight til BGO, Fra Terminal 5? Må i så fall sjekke inn bagasje på nytt. Har fått SAS 1020 via OSL, men frister med tidligere flight om mulig.

Skal fly denne ruten neste fredag. blir rart å fly en liten A319 over dammen. Virker også som jeg kan regne med fullt fly, Nesten alle seter er allerede reservert.

Ser at denne lander på LHR terminal 2 0655 LT, Er det realistisk å rekke BA sin 0755 Flight til BGO, Fra Terminal 5? Må i så fall sjekke inn bagasje på nytt. Har fått SAS 1020 via OSL, men frister med tidligere flight om mulig.

Med bagasje er du definitivt sjanseløs, uten bagasje er du sjanseløs.

Eventuelt kan du hive deg på national express sin direktebuss til Gatwick og fly Norwegian 10.50 ;)

Er på seilas over Atlanteren til Newfoundland, flyr heim igjen i slutten av august.

Noen som veit kor lenge Air Canada flyr A319 mellom St. John's og Heathrow denne sesongen?

Rekner med at det er C-GITP og C-GITR som fortsatt flyr ruta?

Flott, da satser vi på AC822 til LHR når eg skal heim!

4. august blir AC823 LHR-YYT smekk full, mange på venteliste allerede!

Da er tur nr. 2 med C-GITR komt i loggboka, denne gang forran gardina

Forøvrig må ruta gå bra i sommer, ofte veldig fullt ombord både til og fra, ihvertfall dei fire vekene vi var på Newfoundland kysten og hadde flere som var ute og reiste....

Da er tur nr. 2 med C-GITR komt i loggboka, denne gang forran gardina

Forøvrig må ruta gå bra i sommer, ofte veldig fullt ombord både til og fra, ihvertfall dei fire vekene vi var på Newfoundland kysten og hadde flere som var ute og reiste....

Trip Report? ;)

Sitter å vurderer denne ruta i mars.

Hvor mange EB poeng vil en opptjene i bookingklasse L?

Antar det ikke er allverden da det ser ut som å være eco low.

Dårlig med Trip Report på min tur YYT-LHR i Business dessverre...

Ang. poeng så fekk eg 2400 poeng, ser at booking klasse var Z

Har booket SVG-LHR-YYT i mars. Lander 10:10 og videre 11:05. Hvordan er transfer innad i terminal 2?

Det kan bli hektisk med 55 minutter altså.

Må en igjennom ny security eller passkontroll på LHR?

Skal over til St. John's i Juli i år - håper alt er i ruta da slik at man slipp "strafferunde" via Toronto...

Back