Har noen sett noe form for markedsføring av denne ruten?
Menzies har vel ingen common use-maskiner(kun BA-maskiner, om jeg husker rett) - så i tilfelle er det vel snakk om egne Airberlin-maskiner. Egentlig rart Menzies ikke tilbyr dette, men det er vel ikke viktig nok for deres kunder(flyselskapene).
Men trist å mangle både automater og online ckin i 2009...
Det er vanligere enn du tror ... men det kommer etterhvert.
Men jeg var på OSL idag og så den jungelen av automater som står langs rekkverket på gatesiden. Tenk om OSL hadde beordret alle de automatene vekk og erstattet alle de med Common User automater, og samtidig også satt opp noen på jernbanestasjonen, parkeringshuset, inne bak security og andre steder hvor paxen ferdes .. det hadde for det første sett bedre ut (noe som er viktig for en lufthavn) og det hadde også gitt en langt mer effektiv utnyttelse av tilgjengelige kvadratmetre.
Har ikke Sas, Norwegian og BA muligheten til å flytte disse automatene til andre flyplasser i rutenettet deres da?CUSS'er er ingen dum idé, men etter at både SAS, Norwegian, BA etc har investert i automater (hauger av dem for de to første), blir det jo å irritere flyplassens største kunder å beordre dem tilå hive ut automatene og betale for bruk av CUSS. Skeptisk
CUSS'er er ingen dum idé, men etter at både SAS, Norwegian, BA etc har investert i automater (hauger av dem for de to første), blir det jo å irritere flyplassens største kunder å beordre dem tilå hive ut automatene og betale for bruk av CUSS. Skeptisk
En kompis sjekket inn på nettet i går kveld for dagens flight. Funket ikke på formiddagen men om kvelden. Han gikk rett til gate i dag me dkun håndbagasje.
Hvordan klarte han det? Jeg har forsøkt gjennom hele dagen å få det til, uten suksess![]()
Har noen sett noe form for markedsføring av denne ruten?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.