Originally posted by Someone
Holder en knapp på at 1 av de som falt ut var FlyNordic
Originally posted by litt-amatør
Veldig interessant liste. Ja, lurer om det finnes en slik for OSL?
Uansett, hvilke selskaper havnet utenfor denne listen her da? Ettersom det var to nye må to ha falt ut fra i fjor? Klarte ikke å se det i farten, men Spanair blir vel en het kandidat til denne listen neste år men sine ekspansjoner fra CPH?
Originally posted by SAJblue
Hvor ofte flyr Thai? Hvis de flyr én gang daglig gjennom hele året har de 355 pax per kjerre... Understreker på det aller, aller sterkeste at dette var et hurtig utregnet overslag..
Originally posted by MD11
Originally posted by SAJblue
Hvor ofte flyr Thai? Hvis de flyr én gang daglig gjennom hele året har de 355 pax per kjerre... Understreker på det aller, aller sterkeste at dette var et hurtig utregnet overslag..
TG flyr hver dag med B747-400 og den har plass til 405 pax i TG versjon. Fullt hver dag ( usannsynlig ) skulle da gi 147 825 pax under fjoråret. Så her må det være noe codeshare pax inne i bildet :question:
Originally posted by PP
Originally posted by MD11
Originally posted by SAJblue
Hvor ofte flyr Thai? Hvis de flyr én gang daglig gjennom hele året har de 355 pax per kjerre... Understreker på det aller, aller sterkeste at dette var et hurtig utregnet overslag..
TG flyr hver dag med B747-400 og den har plass til 405 pax i TG versjon. Fullt hver dag ( usannsynlig ) skulle da gi 147 825 pax under fjoråret. Så her må det være noe codeshare pax inne i bildet :question:
Man da håbe at de tager pax. med begge vejeI så fald er årets kapacitet 295.650 - det vil give en gennemsnitlig c/f for hele året på 87.5% - ganske udemærket...
Originally posted by Someone
Hva er bakgrunnen til Blue1 sin store nedgang?