• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Air Asia med ManU-fly ..

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Har i det siste lagt merke til Air Asia-reklamer paa Old Trafford, og naa vet jeg hvorfor. En A320 er paa vai ut av malerhangaren i TLS i fulle ManU-farger! Og paa Air Asia's nettsider er det naa en konkurranse om hvilke spillere som figurerer paa flykroppen ..
ManU er enormt populaere i Malaysia, tydeligvis ... Sorry, Pondus!!

guess_plane.gif

Replying to Topic 'Air Asia med ManU-fly ..'

Det var jaggu på tide med ett fly i skikkelige farger

Go Go Reds :cheers:

Kanskje et av spørsmålstegnene er Ji-sung "T-Shirt" Park?
Ellers vil det være naturlig at Van Nistelrooy, Giggs og Ronaldo vil være deltakere - eller kanskje Solskjær?

Blir Air Asia på denna gutten fra Bangkok til Phuket i februar og mars. Gleder meg.

Noen som her har sittet på?

De toer vel neppe slenge paa en koreaner .. hvordan er forholdet mellom S-K og Malaysia? :smokin

Tipper Van Nistelrooy, Giggs, Rooney og Van Der Sar.

Jeg hadde snudd i gaten hvis den der hadde stått parkert der! Riktignok flott farge på flykroppen, men halen og logoen er det noe riv ruskende gærnt med :biggrin

Originally posted by MartinL

Blir Air Asia på denna gutten fra Bangkok til Phuket i februar og mars. Gleder meg.

Noen som her har sittet på?

Jeg har reist med ThaiAirAsia fra bkk-hkt. Det fungerte meget bra. Jeg tror at du må nøye deg med 737-300. Jeg tror at KILA for A320 først!

Får håpe på KUL-PEN-KUL i mars for meg.......

Selvom noen har gjort amerikanere av seg så burde man ha litt mer geografi kunnskaper :p

Air Asia er ikke indonesisk men malaysisk flyselskap. Selv om de flyr dit og.

:p Duh ...
Du har selvfoelgelig rett ... da jeg skrev traaden var jeg i diskusjon med Royal King om Lion Air og deres 737-bestilling - det var nok derfor jeg skrev Indonesia ...

Lekker co-branding det der!
Vi fløy Air Asia i november mellom KUL og BKK, og hele bakveggen på billettkontoret var viet et kjempebilde på minst 5 x 3 meter av MAN.U .. Ingen tvil om samrøre der i gården nei :p
Forøvrig en helt ok flight, og kanskje den eneste LCC i verden som serverer varm mat!
Nå skal det sies at det var i form av nudler som var til salgs, a la Mr Lee boksene, hvor tilsetningen var varmt vann som besetningen leverte sammen med nudelboksen.

Gjetter på at en Kristiansunder er avbildet på flyet.

Ser ihvertfall Park, van Nistelrooy, Rooney, Silvestre..??? Kan ikke identifisere de to (tre?) siste ...

Back