AIP Norge, papirutgave med 5.stk permer selges

Norwegian15

ScanFlyer Blue
Hei!

Selger mine 5 permer med AIP Norge. Disse inneholder prosedyrer og opplysninger om alle offentlige norske flyplasser.

Det følger også med oppdateringer av kart og opplysninger som jeg har fått i posten, men jeg har ikke hatt tid til å bytte ut alle de gamle med de nye. Derfor følger dette med.
Jeg har oppdatert noen flyplasser og det er: Sola ENZV, Gardermoen ENGM, Flesland ENBR, Kjevik ENCN, Molde ENML, Rygge ENRY, Torp ENTO, Tromsø ENTC, Værnes ENVA, Bodø ENBO og Ålesund ENAL

Alle flyplassene er lagt i alfabetisk rekkefølge. Kartene og permene er godt bevart.

Alt går for 3200kr + frakt.

Info: Man kan abonnere på kart og opplysninger ved å send mail til distribusjon@norskaero.no. Det koster noe rundt 1000kr tror jeg og det varer i 1år før man må betale på ny

Her en liste om hva de 5 permene er:

3 av permene inneholder AIP Aerodromes (AD)

1 av permene inneholder AIP General (GEN) og Enroute (ENR)

1 av permene inneholder AIP Supplement (SUP)

Her er det litt bilder av det som jeg selger:

Alt samlet
DSC_0012-1.jpg

DSC_0006-4.jpg

Her er oppdateringene
DSC_0009-3.jpg

DSC_0007-5.jpg

Hvis du er interessert ta kontakt via PM! :)

Last edited:
Tror kanskje du ennå forlanger ca 2700,- for mye, for informasjon som ligger gratis tilgjengelig på nett :)

Jeg vet at det er gratis på nett, men siden denne pakken koster 4000kr nå så vil jeg tro at det er en grei pris, men jeg kan jo gå ned litt hvis noen ønsker det :)

Koster den 4000 nå? :o mener jeg betalte 400kr for dette i 1996 pluss litt ekstra for selve permene :p

Re: AIP Norge, papirutgave 1000kr!

Er den helt oppdatert pr d.d - så tilbyr jeg kr. 1000.- inkl frakt - hvis ikke 100% oppdatert pr d.d så oppgitt når du sist oppdaterte den - så får du nytt forslag til pris jeg vil gi - alt etter når den er oppdatert.

Jan

Hei. Den nyeste oppdateringen fikk jeg i mars 2012. Så oppdaterte jeg bare ENBR, ENBO, ENTO, ENTC, ENML, ENRY, ENGM og ENZV. Siden jeg har bare brukt Aerodromes mappene og oppdatert de flyplassene jeg trengte. Men hvis du vil så kan jeg oppdatere flyplasser du ønsker. Har jo påskeferie nå så jeg har en god del fritid.

Back