Agurknytt - Samletråd om flyrelaterte "agurker" og samletråd for smånytt

Re: Agurknytt - Samletråd

Når folk bare antar at det er "sydenvær" hele tiden uten å sjekke:

https://www.aftenposten.no/reise/Be...plyste-ikke-om-at-det-var-regntid-11994b.html
"Betalte 180.000 for «drømmeturen» til Seychellene. Reisebyrået opplyste ikke om at det var regntid"

Agurk, ja - men like fullt den mest leste saken på Aftenposten.no... Dumt av den reisende å ikke sjekke været og enda dummere å klage, mener nå jeg. Velfortjent dårlig vær :D

Tigger ombord.. Høres ut som en dårlig businessplan å kjøpe en flybillet for så å tigge om bord

. Bizarre footage has emerged appearing to show a man holding up a commercial flight by persistently begging passengers for money.

The middle-aged man held out a plastic pouch and pleaded for help on board a Qatar Airways flight from Doha to Shiraz, ignoring repeated requests from staff to sit down – reports Daily Pakistan.

https://www.aviationfigures.com/beggar-asks-for-cash-on-board-a-qatar-airways-plane/

Tigger ombord.. Høres ut som en dårlig businessplan å kjøpe en flybillet for så å tigge om bord
Bedere enn å stjele ombord.

Etter hva jeg har sett ombord ved turer til Afrika har jeg lært å legge håndbagasje på hyllen på motsatt side og med bunnen ut.

På tide å få opp den muren...

Den eneste muren rundt downtown Atlanta er I-285, og den kan lures ved at man tar MARTA, hvor det ikke er ID-kontroll ... :cool:

Han der er definitivt ingen meksikaner...

Mens i Atlanta......der sliter man med menn i underbuksa som løper ut på Tarmac og forsøker boarde fly fra vinger

Minner om en episode fra Twilight Zone ...

36380517_10156399691909854_1938269782352592896_n.jpg

Re: SAS forsinkelser/kansellerte shorthaulavganger (oversikt/status)

Hadde vel passet best i Agurknytt .. men A3 codeshare .. hvor var egentlig de billettene kjøpt?

Hadde vel passet best i Agurknytt .. men A3 codeshare .. hvor var egentlig de billettene kjøpt?

Spurte meg selv om akkurat det samme, men det fremkommer ikke i artikkelen. Men de hadde nå betalt over 4000 kr hver, så så veeeldig billig var det egentlig ikke. Dårlig kjøp kombinert med en usedvanlig dårlig dag for bolaget?

Trodde ikke standby billetter kunne kjøpes?

Hva slags reisebyrå kan det her være da?

Og som someone er inne på, kan lekfolk kjøpe standby billetter, prisen tilsier ikke akkurat det..
2ba609293eeaafedcfbe88715aabc3eb.jpg

Sent from my HTC U Ultra using Tapatalk

Last edited:
Back