• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Aftenposten skriver om innleide fly.

Skal reise med Spanair (egentlig SAS) til Barcelona på mandag og siden jeg reiser på Economy, er det jo et pluss med gratis mat. Er dette noe SAS har bestilt som et "plaster på såret" for flyselskapbyttet?

Litt moro at Hola Airlines flyr mellom Rygge og Bergen...

Du verden, de har virkelig lite å skrive om innen luftfarten om dagen skjønner jeg :)

Du kan så si, men jeg overhørte noen kommentarer i Bergen sist høst da Excel-airbus´en fløy for Norwegian og akkurat i det tilfellet skulle fly til Oslo halvannen time forsinket.

Tydelig at enkelte blir litt engstelige når de oppdager at de skal fly med et ukjent selskap.

Må jo være et slags "plaster på såret" fordi Spanair jo vel er et selskap som i likhet med SAS ikke serverer gratis mat og drikke til alle? Med czech derimot er det jo naturlig ettersom det er slik de har det. Ellers virker det jo på Midteide som han innså at gratis mat og drikke var noe passasjerene likte. I enkelte uttalelser har det nesten virket som SAS har vært litt usikre på det.;)

Mon tro om dette vedvarer utover (for)sommeren eller om det er høyst midlertidig.

Back