Fly high ScanFlyer Gold 31 Jan 2011 #41 Boeing_fan said: Jeg visste det bare var et spørsmål om tid før rasiststempelet kom... Click to expand... For ordens skyld - man stempler ikke nødvendigvis folk som rasister fordi man sier at de har fordommer.
Boeing_fan said: Jeg visste det bare var et spørsmål om tid før rasiststempelet kom... Click to expand... For ordens skyld - man stempler ikke nødvendigvis folk som rasister fordi man sier at de har fordommer.
L LN-VLE ScanFlyer Gold 31 Jan 2011 #42 Fly high said: For ordens skyld - man stempler ikke nødvendigvis folk som rasister fordi man sier at de har fordommer. Click to expand... En veldig viktig presisering i denne diskusjonen. Men det er ofte svært effektivt for å stoppe en diskusjon. Dog ikke her. Vidar
Fly high said: For ordens skyld - man stempler ikke nødvendigvis folk som rasister fordi man sier at de har fordommer. Click to expand... En veldig viktig presisering i denne diskusjonen. Men det er ofte svært effektivt for å stoppe en diskusjon. Dog ikke her. Vidar
H haavig ScanFlyer Silver 31 Jan 2011 #43 Fly high said: For ordens skyld - man stempler ikke nødvendigvis folk som rasister fordi man sier at de har fordommer. Click to expand... Man stempler i hvertfall folk!
Fly high said: For ordens skyld - man stempler ikke nødvendigvis folk som rasister fordi man sier at de har fordommer. Click to expand... Man stempler i hvertfall folk!
TOS ScanFlyer Mile High Club 31 Jan 2011 #44 haavig said: Man stempler i hvertfall folk! Click to expand... ...og det må være fullt lovlig. Fordommer fører lite godt med seg.
haavig said: Man stempler i hvertfall folk! Click to expand... ...og det må være fullt lovlig. Fordommer fører lite godt med seg.
Boeing_fan ScanFlyer Gold 31 Jan 2011 #45 TOS said: ...og det må være fullt lovlig. Fordommer fører lite godt med seg. Click to expand... Fornektelse fører heller ikke så mye godt med seg... Når noen påpeker en noe ubehagelig sannhet blir de stemplet som fordomsfulle. Fly High hevder det florerer med fordommer her, men jeg har ikke sett noen. Kanskje dere kan sitere noen "fordommer" fra denne tråden...? Last edited: 31 Jan 2011
TOS said: ...og det må være fullt lovlig. Fordommer fører lite godt med seg. Click to expand... Fornektelse fører heller ikke så mye godt med seg... Når noen påpeker en noe ubehagelig sannhet blir de stemplet som fordomsfulle. Fly High hevder det florerer med fordommer her, men jeg har ikke sett noen. Kanskje dere kan sitere noen "fordommer" fra denne tråden...?
Someone Moderator Medlem 31 Jan 2011 #46 moderator Da anslar vi saken som utdebatert. De som vil debatere fordommer, religion, høytlesning fra bøler og politikk får heller gjøre det på andre fora Tråden er hermed stengt /moderator
moderator Da anslar vi saken som utdebatert. De som vil debatere fordommer, religion, høytlesning fra bøler og politikk får heller gjøre det på andre fora Tråden er hermed stengt /moderator