• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Aftenposten Europa rundt med LCC

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
I dagens Aftenposten del 3 eller FRI som den heter på lørdager så tester Aftenposten 7 eller 8 forskjellige LCC. Ikk euventet i disse dager så "taper" SAS Brathens - der var det dårligst plass - faktisk dårligere enn Ryanair, EasyJet og Norwegian. Så er det kanskje et spørsmål om dette er opplevd fakta eller om det er en følelse... Bra story...nesten som man skulle tro at KGL og KOG jobbet smamen med Aftenposten...

Replying to Topic 'Aftenposten Europa rundt med LCC'

Har flydd baade FR og EZY og disse har langt daarligere plass enn SAS (paa europa ruter). DY har jeg ikke floyet med de jeg kjenner som har gjort det var ikke veldig fornoyd med ben plassen

Opplevd komfort er jo rimelig subjektivt, alt etter f.eks hvor lang man er i beina. Så lenge man reiser på lavpris/budget så mener ihvertfall jeg at man ikke skal ha for høye forventninger til hverken pitch eller service, men selvsagt finnes det en nedre grense.

Naa spoers det hvordan returen blir i morgen/dag med DY - fremturen med til STN var bra (bare ti minutter forsinkelse og to-seter ved noedutgang er ikke saa aller verst)!

Vi faa se om radarparet ikke kan bidra med flere LoCo-rapporter i loepet av vaaren :smokin

SAS har da bedre plass ombord enn Easyjet og Ryanair. Her må det være noe spesielt som har skjedd.

Ikke så rart - nå tror jeg man skal lete elnge ette rnoen som sier noe positivt om SAS...:wow: Men det endrer seg nok igjen...

Uff - ja det er tragisk. Journalistene er mye verre mot SAS :sarc

Nei... det er de ikke - og jeg sier ikke at detet ikke er fortjent eller forståelig. men det kommer til å endre seg... Seteavstanden er jo som flere sier bedre hos SAS - men media vil nok ikke innrømme det i disse dager. Selv media har følelser...

PS! Jeg skulle også si opp Atenposten når typografene streiket for n`te gang i fjor..men det er glemt nå.

Originally posted by EB

Nei... det er de ikke - og jeg sier ikke at detet ikke er fortjent eller forståelig. men det kommer til å endre seg... Seteavstanden er jo som flere sier bedre hos SAS - men media vil nok ikke innrømme det i disse dager. Selv media har følelser...

PS! Jeg skulle også si opp Atenposten når typografene streiket for n`te gang i fjor..men det er glemt nå.

Ja vi er kjente for å kunne tilgi i Norge, spesielt om en ber om unnskyldning slik SAS Braathens nå har gjort. Bra!

Men tviler på at media driver klappjakt på SAS slik mange ser ut til å tro. Men selvsagt skjer det mye i et stort selskap, mye bra også. Ingen som slår SAS Bratahens på rutenettet i alle fall.

Ja vi er kjente for å kunne tilgi i Norge, spesielt om en ber om unnskyldning slik SAS Braathens nå har gjort. Bra!

Noen som har sett på Skavlan her? ;)

Originally posted by Thomas

Noen som har sett på Skavlan her? ;)

Ikke særlig glad i Skavlan nei

Back