Jeg finner den heller ikke i Amadeus. Hvis det er tilfelle så ja, nordmenn er så bortskjemte at de driter i nye selskaper som kommer til Norge mens dansker og svensker er flinke til å bruke nye selskaper som kommer til ARN og CPH. Aerosvit skal jo oppgradere til større fly til CPH nå og ha 10 ukentlige avganger. Kan det være for at det er så mange dansker som skal til KBP eller videre?
Da kan man like så godt stille spørsmål om det er noe vits i å ha Emirates, Qatar og Etihad til OSL når nordmenn svikter selskaper som Aerosvit, Malev osv.
Tror du har et litt urealistisk syn på hva nordmenn tenker på når det gjelder nordmenns valg av flyselskap. :colgate: Husk at det norske markedet uansett hvordan man snur og vender på det er mindre enn det svenske og det danske. I tillegg så er nok respekten for DY enorm. Dette viser vel bare at både Aerosvit (dog ikke i konkurranse med DY der) og Malev gjør jobben sin. Veldig lite sannsynlig at ruter til Kiev og Budapest (i konkurranse med DY) ville blitt lønnsomme. Det er bare å se hvordan en rekke utenlandske selskaper sliter på ruter der de er i konkurranse med DY.