Hva er årsaken til at AR er så upop blant andre selskaper?
Originally posted by LN-MOW
Ikke glem PanAm med matefly fra FBU til LHR ... TWA gjorde det samme i en kort periode ..
Originally posted by TheDane
Men Iberia og Air France har derimod (indtil for ganske nylig, og muligvis stadig) egen feeder flyvninger til/fra Miami (til/fra mellemamerika, sydamerika og Caribien).
Iberia A319 i Miami: http://www.airliners.net/open.file/0853655/M/
Siden du nevner det, nå er 1 landing av Pan Am´s 2.runde m LHR-connection til FBU nyscannet, og du finner N70724 her, fra åpningsdagen 27.april 1986. De fløye 1.runde i ´77/78 med B727-100, noe altså TWA gjorde mange år seinere vinteren´89/90.Originally posted by LN-MOW
Ikke glem PanAm med matefly fra FBU til LHR ... TWA gjorde det samme i en kort periode ..
Originally posted by LN-KGL
Qantas fløy med egne fly inntil i fjor mellom MAN og LHR (wetleasede Flightline BAe 146)
Originally posted by EK 007
Iberia hadde to eller tre små Airbuser stasjonert i MIA, som fløy til en rekke destinasjoner i Mellom-Amerika, men etter at sikkerhetsnivået i USA ble hysterisk og det er blitt gjort til en prøvelse å reise med fly til/fra/via der, kuttet Iberia ut denne praksisen. Det var både blitt mye kostbarere å operere fra MIA, og de mistet også pax som valgte andre routinger enn via USA. Leste dette et eller annet sted. Det er sikkert ihvertfall ett år siden de la ned.
Originally posted by Desk pilot
Hva er årsaken til at AR er så upop blant andre selskaper?
Jeg kjenner ikke hele historien, men etter hva jeg forstår sliter AR med dårlig økonomi. Blant annet kjøpte de AFs godt brukte B735 istedet for å investere i nyere fly.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.