putzmeister ScanFlyer Dusty 28 Dec 2007 #21 http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6135735&nseq=10
Martin Moderator Medlem 28 Dec 2007 #22 Opp med hånda, alle som jobber for en MD11-operatør :colgate:
LN-MOW Flyklapper Medlem 28 Dec 2007 #23 Opp med haanda alle som har skrevet loadsheet paa MD11 .... ..
T Thomas ScanFlyer Rusty 28 Dec 2007 #24 LN-MOW said: Opp med haanda alle som har skrevet loadsheet paa MD11 .... .. Click to expand... *rekke opp hånda* Men det var bare under Weight/Balance skoleringen min, og ikke en reel flight :lol:
LN-MOW said: Opp med haanda alle som har skrevet loadsheet paa MD11 .... .. Click to expand... *rekke opp hånda* Men det var bare under Weight/Balance skoleringen min, og ikke en reel flight :lol:
MD11 ScanFlyer Dusty 28 Dec 2007 #25 Og her en som kunne tenkt seg og jobbe i kabinen på M11 Men kan hverken finsk, nederlandsk eller portugisisk....
Og her en som kunne tenkt seg og jobbe i kabinen på M11 Men kan hverken finsk, nederlandsk eller portugisisk....
Martin Moderator Medlem 28 Dec 2007 #26 LN-MOW said: Opp med haanda alle som har skrevet loadsheet paa MD11 .... .. Click to expand... Nja.. Jeg legger inn diverse tall i et Excel-ark hver kveld, som bl.a. gjelder pakker som etterhvert skal puttes i en MD-11..
LN-MOW said: Opp med haanda alle som har skrevet loadsheet paa MD11 .... .. Click to expand... Nja.. Jeg legger inn diverse tall i et Excel-ark hver kveld, som bl.a. gjelder pakker som etterhvert skal puttes i en MD-11..
Martin Moderator Medlem 28 Dec 2007 #27 MD11 said: Og her en som kunne tenkt seg og jobbe i kabinen på M11 Men kan hverken finsk, nederlandsk eller portugisisk.... Click to expand... Alt kan vel læres?
MD11 said: Og her en som kunne tenkt seg og jobbe i kabinen på M11 Men kan hverken finsk, nederlandsk eller portugisisk.... Click to expand... Alt kan vel læres?
MD11 ScanFlyer Dusty 29 Dec 2007 #30 Martin said: Alt kan vel læres? Click to expand... Det kan det Martin, men jeg får klare meg med B733 og snart B738
Martin said: Alt kan vel læres? Click to expand... Det kan det Martin, men jeg får klare meg med B733 og snart B738