Aeroflot MD11 Cargo

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Foerste bilde? Fotograf ukjent .. liftet fra et finsk flyforum. Bildet synes aa vaere fra HEL skal man doemme ette rbakkeutstyret ..

Attachments

• vp_bdp_800.jpg
    vp_bdp_800.jpg
    237.7 KB · Views: 476
Jag var där också. Sami Aaltonen heter fotografen.
Jag fick inte bild på Aeroflot men på Martinair MD-11F som sattes in i Hangaren där Aeroflotten stod. Aeroflotten åkte nu in i Hall nr2 och skall fortsätta sin C-Check till slut.
Återkommer med bilder senare.
Vi fick infon om hangar byte från ett par Ingejörer på AY.
På HEL finns också 2 Aeroflot DC-10. En på B-Check och en annan på C-Check.
Aeroflot heaven.....

Last edited:
Den kommer nok paa plass foer de begynner aa fly, skal du se .... ;)

Maskinen er foroevrig c/n 48502 - opprinnelig levert til Garuda, deretter operert av Varig.

.

SU har valgt en flott design på sine nye MD11, virkelig flott synes jeg:D Er det over og ut med 10'ern når alle 6 M11 er på plass eller skal de opereres sammen?

For oss som synes MD11 er ett helvetes stykke flymaskin.......og modellbyggere, dette er nesten som å komme i buksa......!!
Nå må jeg jagge bestille fra Welsh.
Good catch.

Erik.:D

Sexy maskin! Liker veldig godt det fargeskjema på den SU'en..
Blir bedre å se den når de har fått på radardomen, osv, og får den opp i lufta :)

For oss som synes MD11 er ett helvetes stykke flymaskin.......og modellbyggere, dette er nesten som å komme i buksa......!!
Nå må jeg jagge bestille fra Welsh.
Good catch.

Erik.:D

Welsh-settet er ok det, men regn med mye filing og sliping. Forøvrig helt enig, MD-11 er en rå flymaskin!

Som en AY direktør sa, den beste måten og erstatte en MD11 på, er med en ny MD11, men dessverre så finnes det ikke flere og ta av!

Lufthansa Cargo var heller ikke veldig fornøyde når Boeing la ned linja.
Jeg driter i hvor det bildet hadde blitt rejected, det er framme, og gjett om vi er glade for det......:D
Det er simpelthen den mest sexy flymaskinen der finnes.
SÅ DET SÅ!!

Erik.

Back