Aeroflot lanserer "Commersant"-klasse

The Ticketor

ScanFlyer Dusty
Om jeg skjønner det som står her, så har SU lansert en type mellomklasse i økonomi som heter "Commersant class". Reisende får blandt annet:
*Voucher to feed zones in the Sheremetyevo airport
*Detached area in the forepart of the economy class
*Additional comfort things (traveling rugs on day flights over 3 hours...)

Altså en kupong til "matingssonen" (spise fra trau?), egen separat del av flyet (ikke spør meg om aerodynamikken der) samt "reisematter". Høres nydelig ut.

Les mere her: http://www.aeroflot.ru/eng/info.asp?ob_no=6140

* An improved economy class on Airbuses 319, 320, 321 for passengers traveling to main European destinations and a few medium-haul destinations (2-5 flight hours).
* Check-in desk of business class
* Voucher to feed zones in the Sheremetyevo airport (11 Euro)
* Detached area in the forepart of the economy class
* Extended press mix
* Improved food of economy class with provision of hot dish of business class level (over 3 flight hours)
* A range of free alcoholic drinks: red and white wines, spirits (whiskey, cognac). Nuts and dried fruit "Aeromix"
* Table is set with napkin and metal cutlery
* Additional comfort things (traveling rugs on day flights over 3 hours and night flights over 2 hours; a pillow on night flights over 3 hours and day flights over 4.30 hours; eye shades and earplugs on day flights over 3 hours and night flights over 2 hours)

Virker som en dårlig utgave av Economy Extra slik det høres ut for meg

Voucher to feed zones in the Sheremetyevo airport....

Gressmarker...??? :D

But seriously ... Aeroflot er medlem av Skyteam og har forpliktelser overfor alliansen om servicestandarder, saa dette er nok helt greit.

Nå skal vel ikke arrogante amerikanere være de første som uttaler seg om språk...

Når det er sagt så er det mye morsom lesing på de sidene og man kan se hvor de kommer fra. For oss som har en oversetterbakgrunn går det sport i å oversette tilbake til originalen. Det går så lenge det er et menneske som har oversatt. Når idiotene lar et dataprogram gjøre en oversettelse bryter helvete løs - selv teknokrater som ikke vet forskjell på store og små bokstaver får problemer da.

Back