Aegean sign-up bonus

Det avhenger vel litt av hvem du flyr med og hvordan de krediterer til Aegean, men i utgangspunktet ja. CPH-ZRH-NYC t/r med Swiss i P er feks nok til gull :)

Pass på bookingklasse. De laveste bookingklassene hos SAS gir ikke poeng hos Aegean...

Last edited:
Med 1200 miles som minimum i biz med SAS (altså veldig god utelling mellom OSL/CPH/ARN) så opptjener man akkurat 18000 miles på OSL-CPH-EWR t/r, så sant CPH-EWR som er 3849 miles rundes opp til 3900. Man er uansett safe med OSL-ARN-EWR siden ARN-EWR er 3903 miles.

Man får ikke Aegan-poeng i følgende klasser med SAS: W,U,K,L,T,O,G, dvs hele nedre del av prishierarkiet i SAS economy. Aegan fungerer altså fint for snarvei til *G, men man bør være varsom med kreditering av poeng foruten det å sikre seg *G.

Last edited:
Skader det å bli medlem nå, uten at man nødvendigvis kommer til å kreditere til Aegan med det samme?

Evt. når går de 2000 poengene ut på dato?

Ser ut fra Aegean tabellen der SAS er nevnt at ALLE SAS klasser gir poeng..??.. Også i W og i K...??

Barna skal være med til USA snart med noen interne flighter også så da kan de få Star Gull da.. De flyr øko i SAS OSL-ARN-ORD T/R

W og K er da ikke nevnt. Ergo 0 poeng

Korrekt. V er den laveste bookingklassen som gir poeng naar man flyr med SAS. Se E.N. sin post.

United gir kun 50% i de laveste klassene, men US gir 100% paa alt. Lufthansa gir daarlig uttelling paa de laveste klassene med 25%.

Aegean passer godt for folk som flyr en gang i aaret til feks Thailand i biz. En rundtur i biz er nok til aa opprettholde Star Gold

Hvordan gjør jeg overføring av miles rent praktisk?
Kan jeg for eksempel få Aaegan-miles for min kommende SAS-reise som allerede er kjøpt og betalt (OSL-EWR i desember)?

Du må melde deg inn i Aegeans bonusprogram og registrere medlemsnummeret i bookingen.

Back