• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Aegean med nye farger

Bilde av maskinen:

Screen%20Shot%202020-02-12%20at%2013.57.30_zpsyjeabv1j.png

Du var lige lidt hurtigere end jeg, jeg var selv ved at smide et billedet op, men blåt og flot som GRÆSK skal være!

Kom nettopp over dette på Instagram, og må si jeg likte det mye bedre enn det de kom frem til selv:

MKFoJRp.png

Bilde lånt fra @_aviation.airlines_ på Instagram

Like kjedelig som SAS, Lufthansa og mange andre. Det er merkelig at "alle" skal dra farven fra halefinnen og ned og litt forover under kroppen. Det må da være mulig å finne på noe som er litt mer originalt?

Når det gjelder å bruke OL-ringene som noen har etterlyst her, tillater ikke IOC dette. Ringene er deres og kan kun brukes etter tillatelse fra dem, og det er garantert ikke billig.

Like kjedelig som SAS, Lufthansa og mange andre. Det er merkelig at "alle" skal dra farven fra halefinnen og ned og litt forover under kroppen. Det må da være mulig å finne på noe som er litt mer originalt?

Når det gjelder å bruke OL-ringene som noen har etterlyst her, tillater ikke IOC dette. Ringene er deres og kan kun brukes etter tillatelse fra dem, og det er garantert ikke billig.

Olympic Airways bruker en variant av de

Olympic Airways bruker en variant av de

Ja, en "variant". Etter det noen fortalte meg for mange år siden, fikk de tillatelse til det fordi de er fra Hellas, og det var i Hellas de olympiske leker "oppstod".
Om det stemmer eller ikke, vet jeg ikke, men det var i hvert fall det som ble fortalt meg.

Back