T Thomas ScanFlyer Rusty 27 Aug 2006 #3 Re: Adria på OSL.. Jøss, noen ganger er det best å holde kjeft, eller hva sier du sjef?
LN-EIR ScanFlyer Silver 27 Aug 2006 #4 Re: Adria på OSL.. Nja, syns bare tråden din sa fryktelig lite.. Reflekterte det i mitt svar. Litt informasjon om hvorfor, hva, når og hvordan hadde vært greit.
Re: Adria på OSL.. Nja, syns bare tråden din sa fryktelig lite.. Reflekterte det i mitt svar. Litt informasjon om hvorfor, hva, når og hvordan hadde vært greit.
T Thomas ScanFlyer Rusty 27 Aug 2006 #5 Re: Adria på OSL.. Vel, den ga vel ikke så mye fra seg den første posten din eller, men nok om det.. :smile2 Litt informasjon om hvorfor, hva, når og hvordan hadde vært greit. Click to expand... Sender spørsmålet videre til de med snøring jeg..
Re: Adria på OSL.. Vel, den ga vel ikke så mye fra seg den første posten din eller, men nok om det.. :smile2 Litt informasjon om hvorfor, hva, når og hvordan hadde vært greit. Click to expand... Sender spørsmålet videre til de med snøring jeg..
CK ScanFlyer Mile High Club 28 Aug 2006 #6 Re: Adria på OSL.. ser ut som den kom fra Ljubjana som JP3500, og dro igjen noen timere senere (tilbake til LJU) som JP3501 Takk for info, Thomas
Re: Adria på OSL.. ser ut som den kom fra Ljubjana som JP3500, og dro igjen noen timere senere (tilbake til LJU) som JP3501 Takk for info, Thomas