Even92LN ScanFlyer Gold 18 Nov 2008 #1 Hei! Driver en del og leser av acars jeg får inn fra forbipassernede fly og fly som lander på Gardermoen. 131.725 Mhz og 131.825 MHz hvor jeg får inn stort sett alt. Men jeg får ikke inn Norwegian! Noen som vet hvilken frekvens de bruker?
Hei! Driver en del og leser av acars jeg får inn fra forbipassernede fly og fly som lander på Gardermoen. 131.725 Mhz og 131.825 MHz hvor jeg får inn stort sett alt. Men jeg får ikke inn Norwegian! Noen som vet hvilken frekvens de bruker?
Even92LN ScanFlyer Gold 18 Nov 2008 #3 Skulle tro de brukte det da...: http://www.acarsd.org/Fleetlist_NAX_Norwegian.no.html
Northrider FlyKirurg 18 Nov 2008 #4 Dette må isåfall ha kommet rimelig kjapt, for de hadde ikke ACARS når jeg satt på klapp i August.
Even92LN ScanFlyer Gold 18 Nov 2008 #6 Leorim said: Der var det mange individer som ikke har flydd på en stund Click to expand... Ja, i hvertfall som ikke har blitt rapportert på en acarsd-server
Leorim said: Der var det mange individer som ikke har flydd på en stund Click to expand... Ja, i hvertfall som ikke har blitt rapportert på en acarsd-server
espeno ScanFlyer Blue Medlem 18 Nov 2008 #7 Dette er data fra en SBS-1 stasjon som er sendt inn i Acarsd, dermed dukker dem opp i basen på acarsd.org
Dette er data fra en SBS-1 stasjon som er sendt inn i Acarsd, dermed dukker dem opp i basen på acarsd.org