AC med minibuss på LHR?

Discus

Galley Slave
Medlem
AC med minibuss på LHR?

Når jeg passerte LHR i går (20/7) mener jeg at jeg så en AirCanada-maskin av type "mini-buss" (dvs. A320-familien). Det var definitivt en liten airbus, og er ganske sikker på at det var AC (men der ligger usikkerheten).

Tok av ved 1250-tiden local. Kan dette stemme eller har jeg sett fryktelig feil? Hvis jeg så rett, hva drev den med der?

(Har begrenset nettilgang og PCtilgang så jeg får ikke drevet så mye research selv i dag)

Re: AC med minibuss på LHR?

Delvis etter hukommelsen mener jeg de bruker A319 på ruten St.John-London

Från Air Canadas tidtabell (från London/LHR):

St John's NL (YYT) 2311 mi
1235 1435 823 319 Daily

Hvilken "målgruppe" er det AC prøver og frakte her, metropolen London til en liten 'øygruppe' mellom Grønland og Canada..?

Jøss. Da lærte man noe nytt i dag også. Visste ikke om den ruten.
Hvilken "målgruppe" er det AC prøver og frakte her, metropolen London til en liten 'øygruppe' mellom Grønland og Canada..?
Virker som om både forretnings- og fritidsreisende i Labrador og Newfoundland er målgruppen. Totalt har disse regionene ca 510 000 innbyggere tilsammen: http://www.cbc.ca/canada/newfoundland-labrador/story/2009/12/17/nl-flights-london-171209.html

Det, samt feed inn til andre Starpartnere videre fra LHR

Var tilfeldigvis inne og leste om LHR på Wikipedia i går, og ble faktisk overrasket over alle byene AC har ruter til derfra.

Back