AC/DC

amatør

ScanFlyer Gold
Er det noen som vet hva slags fly AC/DC har chartret for sin Europaturne? De lander vel på OSL i disse dager.

Kan det være denne ?

9h-afl.jpg

9h-afl-1.jpg

Landet på 01R og kjørte over til GA - det ankom 3 sorte VIP biler + en følgebil fra OSL og hentet folk - kjørte ut igjen. Jeg sto på Tårnet på SAS museumet når dette ankom.

Jan Støkkebo

Dette blir en bra uke, både for de som liker rock/metall/hvaenndetheter-musikk og de som liker å se på biz-fly - og for de som liker begge deler! Metallica observeres i Europa i en G-500, ser jeg.

Ellers synes jeg vel at AC/DC burde ha lånt en MD80 ifra Dubrovnik Airline som bærer registreringen 9A-CDC;)

Huff, heller at de hadde fått omregistrert en ... ;-)
Har du hatt flyet noen gang?

Sitter nå her og prøver å få gjort noe fornuftig, og samtidig få tak i billetter til i kveld. Ikke en lett kombinasjon, gitt! :)

Hehe, konserten var bra den :)
Skulle tro at flyet ikke står på OSL lengere? Noen som vet når'n drar? Kanskje jeg kunne dratt ut en tur?

Der kommer vel også et annet band av en viss størrelse som skal spille i morgen kveld. Går ut fra at de ikke kommer med Ryanair til Torp akkurat.. Noen som vet hva Metallica kommer med?

Metallica spillte i Helsinki i går så dukker kanskje opp i dag?? Jeg for min del gleder meg til i morra :) (og neste onsdag for da er jeg i roma på Metallica :-))

Back