LN-REF ScanFlyer Gold Medlem 5 Nov 2012 #1 Noen som kan finne ut hvilken maskin som fløy Air Canada flight AC 1196 mellom Toronto og St. John's Fredag 2. november 2012?
Noen som kan finne ut hvilken maskin som fløy Air Canada flight AC 1196 mellom Toronto og St. John's Fredag 2. november 2012?
LN-REF ScanFlyer Gold Medlem 7 Nov 2012 #2 Ingen som kan hjelpe meg - blir det et sort hull i loggboka?
teamseacow ScanFlyer Silver 7 Nov 2012 #3 Finner i alle fall ingenting i databaser på nettet... Er nok redd for at det blir ufullstendig loggføring denne gangen
Finner i alle fall ingenting i databaser på nettet... Er nok redd for at det blir ufullstendig loggføring denne gangen
Bacardi Lurker 7 Nov 2012 #4 Skulle ingen her finne reg, så kan du alltids spørre dem på facebook eller send dem en mail. Kan jo ikke ha hull i loggboka
Skulle ingen her finne reg, så kan du alltids spørre dem på facebook eller send dem en mail. Kan jo ikke ha hull i loggboka
LN-REF ScanFlyer Gold Medlem 7 Nov 2012 #5 Takk for tipset om Facebook, der fekk eg hjelp ganske så raskt! "...that plane's fin number was AC415" Og når man sjekker Air Canada Fin number, så tilhører det C-FNVU Videre kan man dobbelsjekke dette på Flightaware
Takk for tipset om Facebook, der fekk eg hjelp ganske så raskt! "...that plane's fin number was AC415" Og når man sjekker Air Canada Fin number, så tilhører det C-FNVU Videre kan man dobbelsjekke dette på Flightaware
LN-REF ScanFlyer Gold Medlem 12 Nov 2012 #6 Og der kom det svar på mail også - bra kundeservice! Dear Mr. Refvik, Thank you for your most recent correspondence. AC 1196 on the 02 Nov 2012 from Toronto - St. Johns REG Number: AC 415 Alternative No: CFNVU Thank you Yours sincerely, Jasvir Customer Relations Coordinator
Og der kom det svar på mail også - bra kundeservice! Dear Mr. Refvik, Thank you for your most recent correspondence. AC 1196 on the 02 Nov 2012 from Toronto - St. Johns REG Number: AC 415 Alternative No: CFNVU Thank you Yours sincerely, Jasvir Customer Relations Coordinator