GF1 ScanFlyer Gold 15 Mar 2011 #1 Airline: ABX Air Aircraft: Boeing 767-232 (B762) Reg: N744AX Denne er under innflyvning til OSL nå litt før kl.7. I hva slags oppdrag, tro?
Airline: ABX Air Aircraft: Boeing 767-232 (B762) Reg: N744AX Denne er under innflyvning til OSL nå litt før kl.7. I hva slags oppdrag, tro?
Tertit54 Scanflyer Green and white Medlem 15 Mar 2011 #3 TCAS said: Den stod på OSL torsdag og fredag også. Click to expand... Ser ut som om den flyr Fedex ruten nå om dagen
TCAS said: Den stod på OSL torsdag og fredag også. Click to expand... Ser ut som om den flyr Fedex ruten nå om dagen
D Danny ScanFlyer Blue 15 Mar 2011 #5 Tertit54 said: Ser ut som om den flyr Fedex ruten nå om dagen Click to expand... Den flyr for TNT hvertfall i forrige uke.
Tertit54 said: Ser ut som om den flyr Fedex ruten nå om dagen Click to expand... Den flyr for TNT hvertfall i forrige uke.
Martin Moderator Medlem 15 Mar 2011 #6 Tertit54 said: Ser ut som om den flyr Fedex ruten nå om dagen Click to expand... Gjør den det? Visste ikke at vi hadde noen egen rute her på OSL en gang, jeg...
Tertit54 said: Ser ut som om den flyr Fedex ruten nå om dagen Click to expand... Gjør den det? Visste ikke at vi hadde noen egen rute her på OSL en gang, jeg...
D Danny ScanFlyer Blue 15 Mar 2011 #7 Martin said: Gjør den det? Visste ikke at vi hadde noen egen rute her på OSL en gang, jeg... Click to expand... hehe, nei dere får nok AMJ og andre diverse bokser fra ARN via truck foreløpig til dem har evt bygd opp ved siden av DHL...
Martin said: Gjør den det? Visste ikke at vi hadde noen egen rute her på OSL en gang, jeg... Click to expand... hehe, nei dere får nok AMJ og andre diverse bokser fra ARN via truck foreløpig til dem har evt bygd opp ved siden av DHL...
Tertit54 Scanflyer Green and white Medlem 15 Mar 2011 #8 Danny said: hehe, nei dere får nok AMJ og andre diverse bokser fra ARN via truck foreløpig til dem har evt bygd opp ved siden av DHL... Click to expand... Jeg sier en ting og mener noe annet :wow:: Det var jo UPS jeg prøvde å skrive for de operere vanligvis med 767,men jeg har ikke vært ute(ennå)og sett etter om det er ops for TNT.
Danny said: hehe, nei dere får nok AMJ og andre diverse bokser fra ARN via truck foreløpig til dem har evt bygd opp ved siden av DHL... Click to expand... Jeg sier en ting og mener noe annet :wow:: Det var jo UPS jeg prøvde å skrive for de operere vanligvis med 767,men jeg har ikke vært ute(ennå)og sett etter om det er ops for TNT.
GF1 ScanFlyer Gold 16 Mar 2011 #10 Ser ut til å kunne bli nokså langvarig: Dok.dato: 01032011 Til: ABX Air Sak: Fraktcharter - trafikktillatelser 2011 Dok: ABX Air til/fra Oslo 01.03 - 30.09.2011
Ser ut til å kunne bli nokså langvarig: Dok.dato: 01032011 Til: ABX Air Sak: Fraktcharter - trafikktillatelser 2011 Dok: ABX Air til/fra Oslo 01.03 - 30.09.2011