• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Abonnere på flyblader

Re: Abonnere på flyblader

Tipper det er slik at de som får Airways fra England får det i sort plast, mens de som får det fra USA får det i klarplast?

Trodde jeg fikk mitt fra USA....og det kommer i sort plast!

Jeg får mitt Airliner World fra Sveits, og det kommer i gjennomsiktig emballasje med eget A4-ark med mitt navn&adresse på, slik at man unngår å trykke direkte på selve bladet.

Originally posted by LCH
Tipper det er slik at de som får Airways fra England får det i sort plast, mens de som får det fra USA får det i klarplast?

Det tipper jeg også. Mener jeg betalte i USD

Originally posted by AA
Synes Airliner World kommer lovlig seint

I forhold til hva? Når pleier du å få dine kopier? Mine kommer i månedens andre uke med mindre det er noen helligdager i veien...

min utgave bruker å kommer som regel på samme dato (evt uke) som Narvesen her oppe får bladet :smokin

De jeg abbonerer på (flying, airliner world, airways og flynytt) kommer ikke spes tidlig, men det fine med et abbonement er at man ikke glemmer å kjøpe et nr, eller risikerer at butikken er utsolgt. Dessuten er det jo som julaften hver gang det kommer noe ;)

Det siste nr. jeg fikk var i klar plast, tror det var postlagt i UK.

Originally posted by Blubird
Originally posted by AA
Synes Airliner World kommer lovlig seint

I forhold til hva? Når pleier du å få dine kopier? Mine kommer i månedens andre uke med mindre det er noen helligdager i veien...

Abonerer ikke nå lenger, men husker det sto at du ville motta de 2 uker før de kom i butikken og jeg husker at de pleide å være i butikken minst en uke før jeg fikk de....

Airways får jeg nesten 4!!! uker før Narvesen...

Originally posted by Dag Viking
Originally posted by LN-MOW
:spin: Det maa vaere en europeisk greie ... her kommer Airways stolt i klarplastikk!

Det får jeg også. Aldri fått et eneste blad i sort plast. Merkelig:wow:

Här är plasten också genomskinlig (både Airliner World och Airways). Mycket märkligt.

Back