Hvordan gaar det an aa si noe slikt???
... og hvem definerer hvilke flighter som skal komme oeverst i bildet?? :love :devil :hi2
Artikkel i Aftenposten om haaploes nettbooking for SAS intercont ...
http://forbruker.no/reise/article1170095.ece
Og Meisingseth anbefaler kunden aa ringe reisesenteret. Men ..... :sarc
(om at SAS-valgt alternativ kommer oeverst i bildet)
- Forhåndsvelger SAS Braathens en dyr reise for å lure kundene til å betale mer?
- Nei, en dyr reise blir ikke valgt bevisst fra vår side, det er bookingmotoren som gjør det, svarer Meisingseth.
... og hvem definerer hvilke flighter som skal komme oeverst i bildet?? :love :devil :hi2
Artikkel i Aftenposten om haaploes nettbooking for SAS intercont ...
http://forbruker.no/reise/article1170095.ece
Og Meisingseth anbefaler kunden aa ringe reisesenteret. Men ..... :sarc
NB! Servicegebyret er på 380 kroner når du ringer og bestiller på Reisesenteret, mens gebyret er på 50 kroner når du bestiller selv på nett. Det er altså 330 kroner dyrerer å bestille på telefon, slik SAS nå oppfordrer til.