Aalborg-New York

Jan

ScanFlyer Gold
Spændende mulighed dette !

Fra juni 2010 kan du sætte kursen mod storbyen over dem alle, New York, med fly fra Aalborg. Lavprisselskabet Iceland Express fortsætter sin sommerrute til islandske Reykjavik i sommeren 2010, og som noget nyt tilbyder de, noget ud over det sædvanlige, at man kan tage flyet videre til New York kun afbrudt af halvanden times stop i Reykjavik
.

http://www.aal.dk/default.asp?PageID=306

LCC via Island til USA. Trange seter og BOB og ingen underholdning? Nei takk!!

BF:cool2

Dette er da strengt tatt ikke noe å lage en nyhetsak av. Fra AAL kan man jo allerede i dag fly til New York med en mellomlanding og 1,5 times stopp....

Dette er da strengt tatt ikke noe å lage en nyhetsak av. Fra AAL kan man jo allerede i dag fly til New York med en mellomlanding og 1,5 times stopp....

Så da burde ikke dealta bli det heller, siden SK og CO flyr allerede?;)

Der er vel ikke den store forskel på at flyve en B757-200 til USA og en B737-800 til USA
....
Så veid jeg kan se kun e en forskel...tid til at strække ben på Island....Klart at foretrække , hvis du spørger mig
Hilsen
ole

Der er vel ikke den store forskel på at flyve en B757-200 til USA og en B737-800 til USA
....
Så veid jeg kan se kun e en forskel...tid til at strække ben på Island....Klart at foretrække , hvis du spørger mig
Hilsen
ole

Så du vil heller fly Iceland Express til USA enn SAS??? ;)

BF:cool2

Det er en noget misvisende udtalelse fra AAL's side.
De får det til at lyde som om det er et direkte fly (samme flynummer med mellemlanding AEU212/AEU413) det er det ikke - der tale om to seperate flyvninger som man skifter i mellem på KEF.

Hvis man følger AAL logikken kan man også flyve fra BLL til eksempelvis SEA - det er lufthansa hele vejen men ikke direkte.

....
Hilsen
ole
Nu har SAS jo ikke B757 og vi bruger ikke B737 til USA og kommer aldrig til det , så det er jo helt uaktuelt...men en A330 er helt OK
Hilsen
Ole

for en latterlig nyhet!
Hva blir det neste? Sandane-New York!! (med WF/CO og flybytte i OSL...)

Enig - man har da altid kunnet flyve fra AAL til NYC med et stop undervejs... Dette er en ikke-nyhed

Back