I business ville jeg valgt AA. Liker ikke BA sin konfig. De kunne i det minste hatt skilleveggene oppslått som "default setting" ved ombordstigning 

Tja, vil påstå at hvis du feks flyr AA sine 777-300 så liker jeg setene mye bedre, spesielt i den lille minikabinen med kun 2 rader![]()
Takker for innspill sålangt
Blir sannsynligvis AA bort og BA hjem.
Så da får vi prøve begge evt.
Noen som har hands on erfaring ang immigration forskjeller på AA og BA, samt evt ankomstid? Vi er vel der tidlig kveld vil jeg tro. Er dette en relativt gunstig tid på JFK?
Prioritert rekkefølge: AA minikabin 773, BA 2.etasje 747, AA 773 resten, BA resten (minus 380), AA resten, BA 380.
Passe grov rekkefølge, men i hvert fall min mening. Jeg liker begge produktene deres godt, og det er litt hipp som happ. Spørs litt om en liker amerikansk eller britisk væremåte og prioriteringer.
Tusen hjertelig igjen for innspill
Guttungen har kanontro på AA, så da satser vi på AA 773 vestover, og BA 747 i annen etage hjem igjen.
Ser det er fullt i minikabinen, så må vel bak i grand cabin med AA, men skal nok overleve , hehe.....
Er det noen tips til hvilke seter man velger i et reisefølge på 3? Både 773 og 747?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.