• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

A380 i 2005?

• Thread starter Thread starter TOS
  • Start date Start date

TOS

ScanFlyer Mile High Club
Er det noen som vet noe mer om når A380 skal ut å fly?

Det er mange gode faglige konferanser i Toulouse, men jeg må bare finne en som passer godt med andre viktige begivenheter....;)

jy

Replying to Topic 'A380 i 2005?'

De sier vel "våren" 2005. A380 skal uansett fly på Paris Air Show på Le Bourget i juni 2005, og GJETT hvem som skal DIT ned!!!

Originally posted by TOS

Det er mange gode faglige konferanser i Toulouse, men jeg må bare finne en som passer godt med andre viktige begivenheter....;)

jy
Skål for den akademiske friheten! :spin:

Godt å vite at det ligger luftfartspolitikk bak det meste....:spin:

Tror jeg vil ta den opplysningen med minst to klyper salt .....

Høres ut som om dere hadde en kjempe fest i Stockholm. Enten var dere drita fulle og pratet bare piss, ellers tror jeg dine venner har drømt en stor drøm. Jeg tror ikke på dette vaset :naughty:
Svaret får vi om kort tid, så får vi se hvordan det går...

Hyggelig og hyggelig.... Jeg har bare problemer med å tro på det du skriver. Jeg beklager så meget hvis det du sier er riktig, men inntil vi ser hvordan det går, lever jeg i den tro at alt er i den skjønneste orden...;) :)

Tviler ikke paa at det du sier er sant, men de lar nok ikke maskinen ta av uten at disse problemene er loest ... ellers er det visstnok normalt at nye fly er overvektige ... 777 skal f.eks. ogsaa ha vaert en 7-8 prosent over idealvekten foer den ble satt i prduksjon.

Uansett om det stemmer eller ei. trur ikke jeg det.... (de har nok landet)

Etter hva jeg vet har Airbus hatt A380 sim de siste 2 årene, og det skal være meget rart om de ikke har landet med den ennå :spin:

Tror ikke noen selskap i verden hadde satt igang masseproduksjon av noe som ikke kunne brukes..Så A 380 kommer nok til å både lande og ta av helt perfekt når den kommer i trafikk.Det meste av nye modeller har jo noen barnesykdommer,det være seg fly,tog eller biler men stort sett så ordner produsentene opp i det

Har sagt det samme selv, den maskinen kommer aldri i lufta, eller ? :sarc

Back