A340 med hull i vingen

Uff ja jeg skulle akkurat nevne det, Air transat a330 flyet leaket fuel, men greide en glide -nødlanding. De hadde veldig flaks! men er dere sikker på at det var en -200 ?

OK, fant Air transat videoene på you tube, som er veldig nyttig når en forreksempel hadde gått glipp av et viktig program! skal se de videoene igjen akkuratt nå!

Husker godt denne saken... begynner å bli noen måneder siden. Vi ble fraktet ned til phuket og tok det første CPH flyet, kom med som en av de siste før de begynte å fylle opp ARN flyet.

Det var vel rett etter avgang fra HKT, og ikke i BKK, de mistenkte at det ble skutt.

Det flyet som stod parkert på BKK mens den var stengt, var det første flyet til CPH, som jeg var på. Litt off topic, men det var en gangske spesiell tur. Vet ikke om det har blitt skrevet tripreport fra de 3 "evakueringsturene" som crewet kalte det. Kanskje jeg skulle gjøre det?

Var det så mye å skrive trippreport om da? :p

Tja... crewet var bl.a. på handletur i phuket, 2 stk av crewet hadde sin siste tur, privat transport fra CNX til BKK via landeveien, innsjekking på rembrandt, all hast til phuket osv. osv.

Aha ja, slikt sett. Ja, da får jeg vel "mimre" litt og sette sammen en tripreport fra hukommelsen jeg også, var tross alt med på den første turen ut fra U-Tapao...

Back