Nå som Airbus A321XLR leveres ut, så er det en ting jeg har tenkt på: Det finnes jo noen få steder som har langt mer trafikk en det lokale markedet skulle tilsi på grunn av en spesielt gunstig geografisk plassering. KEF er selvfølgelig det største eksempelet.
Nå som A321XLR introduseres, kan det tenkes at man kan se en liknende utvikling et eller annet sted mellom Europa og Syd-amerika? Det er jo tynne ruter, men likevel.
Steder jeg kunne tenke meg noe slikt skje er f.eks. TFS eller LPA på denne siden av dammen, og FOR, SJU eller PUJ på den andre.
Jeg hadde en fint fjelltur i Peru i sin tid, men flyturen var litt av en melkerute. Eller er det mer drøm en realisme å håpe på en greiere tur den veien?
Nå som A321XLR introduseres, kan det tenkes at man kan se en liknende utvikling et eller annet sted mellom Europa og Syd-amerika? Det er jo tynne ruter, men likevel.
Steder jeg kunne tenke meg noe slikt skje er f.eks. TFS eller LPA på denne siden av dammen, og FOR, SJU eller PUJ på den andre.
Jeg hadde en fint fjelltur i Peru i sin tid, men flyturen var litt av en melkerute. Eller er det mer drøm en realisme å håpe på en greiere tur den veien?