Originally posted by Jumper G5
Kanskje han hadde fått fyken allerede, og så hadde noen satt inn militæret i stedet!
Tog du 'an?
Et ca-mål i Google Earth sier 430 meter.Originally posted by dimmaua
Og her er lowpass gjennomført av Icelandair i Reykjavik. Her er alt forsvarlig, synes jeg. Ellers legg merke til take-off - hvor mange meter var det?
Originally posted by Jumper G5
Kanskje han hadde fått fyken allerede, og så hadde noen satt inn militæret i stedet!
Tog du 'an?
Tja, det er vel litt vanskelig for amatører i Norge og USA å vurdere ut fra et middelmådig amatøropptak å bestemme om en pilot i TAP bør miste jobben pga en flyoppvising i Evora....
Og den linken er her : http://www.liveleak.com/view?i=ef8_1192841608Originally posted by seilfly
Det eksisterer mange videoer av samme pass. En ny post med samme pass, ny video, viser best av de jeg har sett til nå hvor lite avstand det var fra spiss til bakke. -Men tråden ble lukket. Så jeg kommenterer den her![]()
Originally posted by seilfly
Det eksisterer mange videoer av samme pass. En ny post med samme pass, ny video, viser best av de jeg har sett til nå hvor lite avstand det var fra spiss til bakke. -Men tråden ble lukket. Så jeg kommenterer den her![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.