• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

"A tuesday på Kjeller!"

Tændis

ScanFlyer Blue
"A tuesday på Kjeller!"

Morn, morn :) I går ble det enda en tur innom Kjeller. Var nokså lite lite trafikk i forhold til det "vanlige", men litt utover ettermiddagen kom det fler og fler. Kom gjerne med kommentarer på hva jeg kan gjøre bedre til neste gang! Enjoy :)

Åpner ballet med et lite sstemningsbilde av en cessna 172 med LN-IKQ i bakgrunnen
IMG_1182-1.jpg

LN-IKQ
IMG_1185.jpg

"Rolling rwy 30"
IMG_1193.jpg

Denne kom fykende over plassen, har faktisk ikke croppet noe på dette bildet her
IMG_1228.jpg

Nedre Romerike Flyklubbs eldste cessna, LN-DAH taxet bort til fuelpumpa og tilbake. Skulle sikkert teste noe...
IMG_1231.jpg

Akromaskinen LN-KAP, som sikkert mange kjenner igjen fra diverse flystevner
IMG_1261.jpg

Er ikke så mye vondt å si om denne skjønnheten heller... :)
IMG_1273.jpg

NRFKs LN-DAX. Her er det en kompis av meg som flyr. 18 år gammel, tok PPL for noen måneder siden
IMG_1283.jpg

IMG_1287.jpg

Safir'n bestemte seg for å ta av på bane 12.
IMG_1325.jpg

Til slutt, begge skoleflyene til NRFK, to stk Piper Tomahawk. LN-NFU og -NRK
IMG_1359.jpg

IMG_1376.jpg

Som sagt; Kom gjerne med kommentarer, både positivt og negativt. Håper det var verdt titten :)

Re: "A tuesday på Kjeller!"

Veldig pent! Takk for arbeidet du har gjort med bildene og for at du la de ut på forumet selv om dette ikke er et veldig GA-interessert forum - i gjennomsnittet.

Takk skal dere ha! Ja, var litt i tvil om jeg skulle legge de ut eller ikke... Men er hyggelig at noen liker GA bilder hvertfall:)

Hei,

flotte bilder! Hyggelig at vi har fått en "hof-fotograf" på Kjeller. :D

- Thore

Takk skal dere ha! Ja, var litt i tvil om jeg skulle legge de ut eller ikke...

Fortsett med det! Det er masse flotte GA-fly, noe ikke minst bildene dine viser. Og de er en velkommen avveksling fra "disse passasjerflyene"! Og nå må ingen misforstå - jeg liker å se bilder av airliners også, men avveksling er som sagt bra! :)

Må si meg enig med resten her. Knallbra bilder. Ser gjerne fler GA-bilder på forumet jeg og. :)

Back