Tændis
ScanFlyer Blue
"A tuesday på Kjeller!"
Morn, morn
I går ble det enda en tur innom Kjeller. Var nokså lite lite trafikk i forhold til det "vanlige", men litt utover ettermiddagen kom det fler og fler. Kom gjerne med kommentarer på hva jeg kan gjøre bedre til neste gang! Enjoy 
Åpner ballet med et lite sstemningsbilde av en cessna 172 med LN-IKQ i bakgrunnen
LN-IKQ
"Rolling rwy 30"
Denne kom fykende over plassen, har faktisk ikke croppet noe på dette bildet her
Nedre Romerike Flyklubbs eldste cessna, LN-DAH taxet bort til fuelpumpa og tilbake. Skulle sikkert teste noe...
Akromaskinen LN-KAP, som sikkert mange kjenner igjen fra diverse flystevner
Er ikke så mye vondt å si om denne skjønnheten heller...
NRFKs LN-DAX. Her er det en kompis av meg som flyr. 18 år gammel, tok PPL for noen måneder siden
Safir'n bestemte seg for å ta av på bane 12.
Til slutt, begge skoleflyene til NRFK, to stk Piper Tomahawk. LN-NFU og -NRK
Som sagt; Kom gjerne med kommentarer, både positivt og negativt. Håper det var verdt titten
Morn, morn

Åpner ballet med et lite sstemningsbilde av en cessna 172 med LN-IKQ i bakgrunnen

LN-IKQ

"Rolling rwy 30"

Denne kom fykende over plassen, har faktisk ikke croppet noe på dette bildet her

Nedre Romerike Flyklubbs eldste cessna, LN-DAH taxet bort til fuelpumpa og tilbake. Skulle sikkert teste noe...

Akromaskinen LN-KAP, som sikkert mange kjenner igjen fra diverse flystevner

Er ikke så mye vondt å si om denne skjønnheten heller...

NRFKs LN-DAX. Her er det en kompis av meg som flyr. 18 år gammel, tok PPL for noen måneder siden

Safir'n bestemte seg for å ta av på bane 12.

Til slutt, begge skoleflyene til NRFK, to stk Piper Tomahawk. LN-NFU og -NRK

Som sagt; Kom gjerne med kommentarer, både positivt og negativt. Håper det var verdt titten