"A tuesday på Kjeller!"

Tændis

ScanFlyer Blue
"A tuesday på Kjeller!"

Morn, morn :) I går ble det enda en tur innom Kjeller. Var nokså lite lite trafikk i forhold til det "vanlige", men litt utover ettermiddagen kom det fler og fler. Kom gjerne med kommentarer på hva jeg kan gjøre bedre til neste gang! Enjoy :)

Åpner ballet med et lite sstemningsbilde av en cessna 172 med LN-IKQ i bakgrunnen
IMG_1182-1.jpg

LN-IKQ
IMG_1185.jpg

"Rolling rwy 30"
IMG_1193.jpg

Denne kom fykende over plassen, har faktisk ikke croppet noe på dette bildet her
IMG_1228.jpg

Nedre Romerike Flyklubbs eldste cessna, LN-DAH taxet bort til fuelpumpa og tilbake. Skulle sikkert teste noe...
IMG_1231.jpg

Akromaskinen LN-KAP, som sikkert mange kjenner igjen fra diverse flystevner
IMG_1261.jpg

Er ikke så mye vondt å si om denne skjønnheten heller... :)
IMG_1273.jpg

NRFKs LN-DAX. Her er det en kompis av meg som flyr. 18 år gammel, tok PPL for noen måneder siden
IMG_1283.jpg

IMG_1287.jpg

Safir'n bestemte seg for å ta av på bane 12.
IMG_1325.jpg

Til slutt, begge skoleflyene til NRFK, to stk Piper Tomahawk. LN-NFU og -NRK
IMG_1359.jpg

IMG_1376.jpg

Som sagt; Kom gjerne med kommentarer, både positivt og negativt. Håper det var verdt titten :)

Re: "A tuesday på Kjeller!"

Veldig pent! Takk for arbeidet du har gjort med bildene og for at du la de ut på forumet selv om dette ikke er et veldig GA-interessert forum - i gjennomsnittet.

Takk skal dere ha! Ja, var litt i tvil om jeg skulle legge de ut eller ikke... Men er hyggelig at noen liker GA bilder hvertfall:)

Hei,

flotte bilder! Hyggelig at vi har fått en "hof-fotograf" på Kjeller. :D

- Thore

Takk skal dere ha! Ja, var litt i tvil om jeg skulle legge de ut eller ikke...

Fortsett med det! Det er masse flotte GA-fly, noe ikke minst bildene dine viser. Og de er en velkommen avveksling fra "disse passasjerflyene"! Og nå må ingen misforstå - jeg liker å se bilder av airliners også, men avveksling er som sagt bra! :)

Må si meg enig med resten her. Knallbra bilder. Ser gjerne fler GA-bilder på forumet jeg og. :)

Back