A tiny bear abroad

Litt usikker på hva man gjør i Helsingør, bortsett fra undertegnede kjørte opp der. Og det var veldig praktisk og enkelt med lite trafikk [emoji12]

Man drar derfra. Enten fordi man har kommet med ferge og skulle til det som da var hjem, eller fordi man skulle reise derfra med ferge for å kjøre til gamlelandet.

Så, en kjapp oppsummmering av en relativt spontan tur (booket på søndag):

- Tok bussen til OSL
- Rotet bort solbrillene mine
- Fløy til København med ca. timer disponibelt før retur.
- Tok toget til Helsingør. Det ble bestemt sånn ca. da jeg landet.
- Kjøpte en tunfisksandwich og en cola på 7-11 på stasjonen i Helsingør.
- Tok toget tilbake renting Køben, og gikk av på Nørreport.
- Byttet til Metro og tok den ut til flyplassen
- Irriterte meg over at fast track var stengt.
- Fant ut det egentlig ikke var kø i den vanlige kontrollen uansett.
- Havnet bak ei som brukte "unødvendig" lang tid (alternativt var det jeg som var utålmodig).
- Fløy tilbake til OSL
- Kom i skade for å bestille en kyllingburger hos Burger King.
-Tok bussen hjem, og ble vitne til noen som tydeligvis hadde fått i seg litt for mye allerede, og la igjen litt av det de hadde hatt i seg. Bussjåføren var for opptatt med å ha på høy musikk til at han fikk det med seg.

Nå sitter jeg inne på sidene til MissingX og lurer på om det er noe poeng å etterlyse et par Ray Ban pilotbriller som det finnes millioner av..

Tusen takk for en veldig bra live trip rapport Martin (og Lillebjørn) :)

Helsingør er dit man drar når man setter seg på et tilfeldig tog. Hadde faktisk lurt på og ta «runden», med fergen over og toget ned på svenskesiden, men følte det ble litt stress.

Ellers dukket denne mailen opp i dag :)
Da ser det ut som jeg må til OSL igjen beste lørdag. Går det noen fly da, tro??

3b9b487dd0108c8dcae15d94944dec96.jpg

I og for seg takk for rapport. Meeeeen altså. Tunfisk?

TUNFISK???

Truer du den lille bjørnen til å spise det også? Ikke rart han ser litt småtufs ut?????

Dette lukter omsorgssvikt

I og for seg takk for rapport. Meeeeen altså. Tunfisk?

TUNFISK???

Truer du den lille bjørnen til å spise det også? Ikke rart han ser litt småtufs ut?????

Dette lukter omsorgssvikt

Glemte jeg å nevne at det var det i pastaen jeg spiste i loungen på OSL også?

Glemte jeg å nevne at det var det i pastaen jeg spiste i loungen på OSL også?
Ja. Men jeg så det på bildet og kjente meg svimmel og uvel. Elefanten måtte å og legge seg litt.

Sent fra min SM-F711B via Tapatalk

Litt usikker på hva man gjør i Helsingør, bortsett fra undertegnede kjørte opp der. Og det var veldig praktisk og enkelt med lite trafikk [emoji12]

Takk for rapport fra det naere utland. Tok du bussen til Lokeveien? Likte det navnet.

I naerheten av Helsingoer ligger jo det fine museet Louisiana (i Humblebaek). Ellers er det "Hamlet-slottet" (Kronborg), men verdens navle er det ikke, nei :-).

Back