• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Å selge sjela si

DCHalvorsen

ScanFlyer Silver
Medlem
Å selge sjela si

Sitter nå om dagene og planlegger noen reiser i første halvår 2006, og siden et par av dem i utgangspunktet går med KLM, tenkte jeg at jeg kunne tegne et medlemskap hos Air France og KLM - et Flying Blue card - som nå er utstedt i elfenben enn så lenge. Kjekt å ha slikt kort, en dag tar du ut noe bonus helt gratis...

Eller gjør man det? Da jeg for pinsen satt og vurderte Praha, fant jeg til min glede ut at KLM bare, gjentar bare, var 400 kr. dyrere enn DY, og så tenkte jeg at KLM har servering om bord og litt gunstigere rutetider, men glemte at DY flyr direkte fra Flesland...

Akk ja, disse lojalitetskortene fungere visst akkurat som markedsførerne vil, eller ?

Replying to Topic 'Å selge sjela si'

Men er det ikke bra at du kan velge...

Replying to Topic 'Å selge sjela si'

Originally posted by DCHalvorsen

Akk ja, disse lojalitetskortene fungere visst akkurat som markedsførerne vil, eller ?

Ja, det skulle tatt seg ut om de ikke gjorde det! :smokin

En lojal kunde er gull verdt...og noe de fleste streber etter å få.

Back