Discus Galley Slave Medlem 15 Jun 2011 #1 Norwegian presenterer sine ansatte i inflight-magasinet. Forrige måneden var det en som var litt mer enn normalt(?) interessert i fly som ble presentert. 300+ flymodeller. Attachments DSC_5675a.jpg 50.4 KB · Views: 309
Norwegian presenterer sine ansatte i inflight-magasinet. Forrige måneden var det en som var litt mer enn normalt(?) interessert i fly som ble presentert. 300+ flymodeller.
svgspotter ScanFlyer Gold 15 Jun 2011 #2 Nice! er det mulig å få alt forstørret? vil gjerne lese innlegget
ThomAAs ScanFlyer Gold 15 Jun 2011 #3 Der kom den ja, trodde jeg var ferdig med det der jeg nå da hehe
ThomAAs ScanFlyer Gold 16 Jun 2011 #6 Vede said: Er det deg ThomAAs? Click to expand... Det er visst meg ja...
ThomAAs ScanFlyer Gold 16 Jun 2011 #7 Oluf Air said: Da vet jeg noe jeg kan gjøre på neste gang jeg skal fly DY. Click to expand... Nei nå er det for seint, det var apr-may utgaven jeg var i.
Oluf Air said: Da vet jeg noe jeg kan gjøre på neste gang jeg skal fly DY. Click to expand... Nei nå er det for seint, det var apr-may utgaven jeg var i.
V _volcom_ ScanFlyer Blue 16 Jun 2011 #8 Har det skannet her, men bør vel kanskje få tillatelse til å vise det av ThomAAs
ThomAAs ScanFlyer Gold 16 Jun 2011 #9 _volcom_ said: Har det skannet her, men bør vel kanskje få tillatelse til å vise det av ThomAAs Click to expand... Det har jo ligget i flyet i 2 mnd, så da kan det vel ligge her også
_volcom_ said: Har det skannet her, men bør vel kanskje få tillatelse til å vise det av ThomAAs Click to expand... Det har jo ligget i flyet i 2 mnd, så da kan det vel ligge her også