9 kr. per rom på Comfort Hotel Xpress

FlightDeck

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
9 kr. per rom på Comfort Hotel Xpress

Torsdag 9. desember får man hotellovernatting på Comfort Hotel Xpress i Oslo og København, med overnatting i januar, til kun kr. 9 per natt.

Re: 9 kr. per rom på Comfort Hotel Xpress

Hvor og hvordan? Kunne tenkt meg en helg i Køben på nyåret.

Ble fort utsolgt dette, var ikke noe å få da jeg kom hjem fra jobb og juleshopping med fruen. Men ble en helg i Bergen til 299,- pr natt/dobbeltrom i mai om ikke annet.

Hmm, var nok litt sen. 9,- for et rom hadde vært perfekt for en liten spottertur. Menmen, 299,- er jo heller ikke ille =)

Choice var nok ikke helt forberedt, for samtlige europeiske sider for Choice forsvant ned kl. 15.00 da salget startet. Sidene var nede i en drøy time, og da de var oppe igjen var alle rommene tatt. Med andre ord ikke lett å sikre seg et billig rom.

Det samme tilbudet som gjennom julekalenderen, men man får tilgjengelige rom til 299 per natt fremdeles, og det er jo ikke så verst.

Choice var nok ikke helt forberedt, for samtlige europeiske sider for Choice forsvant ned kl. 15.00 da salget startet. Sidene var nede i en drøy time, og da de var oppe igjen var alle rommene tatt. Med andre ord ikke lett å sikre seg et billig rom.

Jeg fant rom til 9 kr. 18-tiden.

Jeg fant flere rom i 17tiden, men orket ikke bestille noe.. greit det var billig, men hadde ikke planlagt noen tur, og om rommet koster 9kr eller 900kr så er det ikke der de største kostnadene ligger, spesielt på en tur med bare 1 overnatting.. Ikke noe imponert over standarden heller, men med vanlig fullpris på 500kr ellernoe så er vel ikke det noe annet og forvente :)

Prøvd bestille disse rommene til 299 kr i Bergen.

Bestillingen skjærer seg når du skal betale. Prøvd Safari, Opera og Explorer. Også forsøkt å ringe kundeservice, men kommer jo ikke gjennom der heller. Makan til Stordalen rot. Ikke prioritering med gullkort heller. SAS er jo rene himmelen i forhold til Choice på kundeservice.

Prøvd bestille disse rommene til 299 kr i Bergen.

Bestillingen skjærer seg når du skal betale. Prøvd Safari, Opera og Explorer. Også forsøkt å ringe kundeservice, men kommer jo ikke gjennom der heller. Makan til Stordalen rot. Ikke prioritering med gullkort heller. SAS er jo rene himmelen i forhold til Choice på kundeservice.

Hvilket hotell i Bergen er det snakk om? Holberg?

Prøvde å bestille på Holberg, men det gikk ikke å bestille på nettet. Måtte ringe kundeservice, og da gikk det greit. Fikk feilmelding etter at alt, inkl. kortnummer var lagt inn. Muligens de har noe problemer med betalingsverktøyet sitt. Wikileaks som har hacket kanskje?

Back