• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

787 oppdagelsestur til Danmark med DY (Y+ og Y)

Takk for rapport. Fikk du noe inntrykkk av hvordan det vil være å sove i økosetene? Blir det tilnærmet det samme at rumpa skyves frem sammenlignet med seter der ryggen kan felles bakover?

Har du (eller andre) prøvd Sk og BA sine prem eco seter og kan sammenligne med DY sine?
 
Takk for rapport. Fikk du noe inntrykkk av hvordan det vil være å sove i økosetene? Blir det tilnærmet det samme at rumpa skyves frem sammenlignet med seter der ryggen kan felles bakover?

Har du (eller andre) prøvd Sk og BA sine prem eco seter og kan sammenligne med DY sine?

Setene er harde. Ok for et par timer, men vanskelig å si utover det.

Har flydd en del i SK prem eco, og benplass/recline er klart bedre på DY´s 787.

Har også flyd SK i Y+, og setene følte mer behagelig. Men som Eirik skriver er DY sine seter litt større og med bedre recline. DY sine Kan lett sammenlignes med gamle C seter, oppdatert.
 
Men pga at de har såpass recline , så er det en stri fra seterad 2 og bakover når man skal på do, hvis man sitter ved vindu og de foran deg har lent ned setene. Men men, kan ikke få i både pose og sekk, setene var ålreit de i seg selv.
 
Back
Top