Dæven de økonomisetene så helt forjævlige ut. Både i forhold til plass, design, utforming og generell appearance. Ingen ting med dem så ut som noe splitter nytt og fresht.
Dæven de økonomisetene så helt forjævlige ut. Både i forhold til plass, design, utforming og generell appearance. Ingen ting med dem så ut som noe splitter nytt og fresht.
Husk på at dette flyet er beregnet for korte og mellomlange flygninger. Er med andre ord neppe verre enn det vi er vant til å fly Europa rundt med. De har en egen langdistansemodell med helt andre seter.
Husk på at dette flyet er beregnet for korte og mellomlange flygninger. Er med andre ord neppe verre enn det vi er vant til å fly Europa rundt med. De har en egen langdistansemodell med helt andre seter.
Uansett hvis man skal dytte 291pax inn i de som DY skal ha som nevnt tidligere så blir det jo jæ&%¤la trangt. Noe annet er å sitte 2-4 timer, men på langdistanse så blir ikke det behagelig.
Det er greit at det er kort distanse, men det handler jo noe om appearance også.
Vi har vel blitt sånn måtelig enige om at de nye setene til LH ikke oser komfort - men de oser iallefall nytt, fresht, moderne og har litt avrunda kanter.
Dette ANA har puttet inn i det nyeste av det nye, selveste futuristiske superflyet - DREAMLINEREN - ser ut som noe jeg kunne arvet fra oldemors 60-70tallshus.
Fløy Haneda-Okayama/Hiroshima-Haneda på mandag, setene var fine de, og forøvrig helt like de som er i ANA´s oppdaterte 77W´s.
Og jo; fly og og kabin (kanskje ikke først og fremst setene) opplevdes absolutt som noe (helt) nytt.
Fikk kink i scrollefingeren av den første der. Så inni hampegampen mye bilder kan det da umulig være nødvendig å poste. Jeeeez.
Anyway. Utrolig vakkert fly sett utenfra. Nå orket jeg faktisk ikke scrollle ned og se eco setene i den første rapporten, men i rapport nr 2 så de da helt ok ut? Designet hos ANA har vel alltid vært nokså tradisjonelt.