757-300 med winglets

WL på 753 er bra. Det er vel CO og NW/DL som finanserer sertifiseringen av 753w da...

Heisann LTH

WL på 753 er bra. Det er vel CO og NW/DL som finanserer sertifiseringen av 753w da...

Nei, NW/DL har visst vist noe interesse, men det er kun oss (CO) og selvfoelgelig APB, som er involverte i denne sertifiseringen.

Dag

Har fått tilsendt noen bilder fra avreisen fra Kelowna - et gudsforlatt sted i British Columbia som kun har en bowlingbane og et flyverksted ... :p

Bildene er copyright Continental Airlines.

Attachments

• Kelowna 1.jpg
    Kelowna 1.jpg
    57.3 KB · Views: 497
  • Kelowna 2.jpg
    Kelowna 2.jpg
    238.8 KB · Views: 504
  • Kelowna 3.jpg
    Kelowna 3.jpg
    44.3 KB · Views: 495
  • Kelowna 4.jpg
    Kelowna 4.jpg
    224.9 KB · Views: 500
  • Kelowna 5.jpg
    Kelowna 5.jpg
    193.1 KB · Views: 486
Har fått tilsendt noen bilder fra avreisen fra Kelowna - et gudsforlatt sted i British Columbia som kun har en bowlingbane og et flyverksted ... :p
Og to knallbra skianlegg ikke langt unna! Hvis de har øl også så er jo saken grei :colgate:

Kult klistremerke - Your door is now open - ved siden av en stengt dør!

Synes det var stilig å skrive "Experimental" under continental. Bare så alle vet at dette ikke er et vanlig rutefly for tiden.

Synes det var stilig å skrive "Experimental" under continental. Bare så alle vet at dette ikke er et vanlig rutefly for tiden.

Er en FFA-regel som sier at det skal være sånn mener jeg å huske Dag sa på omvisningen i SEA. Så stilig eller ikke, teit eller ikke, det må gjøres.

Grombilde!!!!

471954054_M7dAf-M.jpg

Skal med en slik 23. feb... Litt spent på innredningen. Men har jo rette seter allerede..

Skal med en slik 23. feb... Litt spent på innredningen. Men har jo rette seter allerede..

He he.. Jeg har nesten gitt opp å kommet meg ombord i en sånn en. Den siste måneden har jeg hatt 3 flighter booket, men det har enten blitt denied boarding, skifting av flight eller equ change.

Du får ta litt bilder!

Back