sail4fun ScanFlyer Mile High Club 22 Jun 2009 #21 Håper de klarer å få oppdrag og beholden den på OSL !
hurvert ScanFlyer Silver Medlem 22 Jun 2009 #22 Concorde said: Kyrre var sjefen for simulatoren på Braathens SAFE på FBU en periode tar jeg ikke feil? Hvis det er samme mann har jeg en haug med timer sammen med han Click to expand... Sjef var han vel ikke, men simulator ingeniør tror jeg er mer rett. Uansett så var det han som satt bak spakene på denne turen.
Concorde said: Kyrre var sjefen for simulatoren på Braathens SAFE på FBU en periode tar jeg ikke feil? Hvis det er samme mann har jeg en haug med timer sammen med han Click to expand... Sjef var han vel ikke, men simulator ingeniør tror jeg er mer rett. Uansett så var det han som satt bak spakene på denne turen.
putzmeister ScanFlyer Dusty 23 Jun 2009 #23 Nå har jeg prøvd å rette opp og forbedre bildene, lettvindt å få bra bilder med picasa. Klarte ikke å gjøre noe med den litt skjeve landingen da MVH Stein Olsen
Nå har jeg prøvd å rette opp og forbedre bildene, lettvindt å få bra bilder med picasa. Klarte ikke å gjøre noe med den litt skjeve landingen da MVH Stein Olsen