7 timer på Heathrow - what to do?

LN-AØR

ScanFlyer Crusty
7 timer på Heathrow - what to do?

God morgen folkens. Om seks uker returnerer jeg til fedrelandet, og som en del av etappen lander jeg på LHR kl 6 om morgenen. Flyet til OSL går ikke før kl 13. Hva kan man gjøre i løpet av de timene? Noe vits å dra inn til byen? Hva er letteste vei? (Har forresten ikke lounge-tilgang)

Takker for svar.

Re: 7 timer på Heathrow - what to do?

Beste forslag etter et døgn på kenguru-ekspressen: hotel og 6 timer søvn. ;)

-A

Beste forslag etter et døgn på kenguru-ekspressen: hotel og 6 timer søvn. ;)

Antagelig det beste forslaget tidspunktene tatt i betraktning. Tror man får en hotellseng ned mot £50 på LHR hvis man er heldig. Sjekk pris for dagrom, noen ganger er det billigere.

Er været bra og du vil ta noen flybilder er jo det en mulighet. De små røde rutebussene som går rundt LHR er gratis : http://www.heathrowairport.com/asse...loads/Static files/travel_around_Heathrow.pdf

Du lander jo så tidlig at det er lite å gjøre i sentrum, eks. åpner ikke mueer o.l. før kl. 10. Hvis du allikevel er så opplagt at du vil røre på deg i sentrum så har du:

• Heathrow Express til Paddington koster £16.50
  • Undergrunnen koster £4 til sentrum
Husk at du MÅ være gjennom sjekken av boarding-pass ved security seneste 35 min før avgang hvis ikke slipper du ikke inn på T5!

Takker for alle svar folkens! Takk for buss-link Discus. Hotell er ikke aktuelt, så får evt. campe i terminalen. Hører rykter om at det er mulig å ta seg en dusj i T4? Evt. er det mulig å kjøpe seg et day-pass og dusje i BA-loungen?

Evt. er det mulig å kjøpe seg et day-pass og dusje i BA-loungen?
Nei, BA-loungen lommer du kun inn i med biz-billett, sølv- eller gullkort (som innehaver eller gjest). På T5 er det kun BA-lounger. På T3 tror jeg Service-air har lounge du kan kjøpe deg inn i, men der har du nok bare tilgang til ankomstsiden.

Jeg har noen ganger gått opp på takene til P-husene i områder hvor T2-T3 ligger. Ganske greie steder å "små"spotte litt hvis været er OK. Det står gjerne skilt der om at det ikke er tillatt å oppholde seg der oppe, men har egentlig aldri hatt noe problemer med det.

1) Parker nesa på ei hodepute på ett av hotellene, sist gang jeg var der kosta Sheraton 39 pund
2) Finn en bar i T5 og gå rett på fylla

49 pund den dagen han anokmmer, pluss taxes. 56 pund totalt. Day rooms er tilgjengelig fra 09:00, så da får han et par effektive timer på rommet.. For meg høres det ut som en overbetalt mulighet til å forsove seg.. :rolleyes:

Så var det alternativ to, da ;)

Back