Oh yes, men SAS har ikke til nå skjønt fordelen av partnere på transatlantiske ruter!
SAS ammarbeid med STAR partner på intercontinentale ruter fra scandinavia?
Thai, Singapore og US får ikke akkurat julekort fra Frøsundavik for sine ruter fra ARN og CPH! Jeg er 100% overbevist om at Continental forsvinner fra Osl så snart de er fullverdig medlem av star. Godt hjulpet av et visst selskap.....
Heisann!
Skal man drive butikk må man legge egoet på hylla og gå der man kan tjene penger...
Dag
Satt og søkte på noen priser fra OSL til et-eller-annet-sted i USA (husker ikke akkurat hvor) på sas.no, og fikk da opp alternativer med SK til EWR, og CO videre... Er det ikke da et visst samarbeid allerede?
Satt og søkte på noen priser fra OSL til et-eller-annet-sted i USA (husker ikke akkurat hvor) på sas.no, og fikk da opp alternativer med SK til EWR, og CO videre... Er det ikke da et visst samarbeid allerede?
:devot::up:Som Dag sier, ruten til Oslo og de andre skandinaviske hovedstedene vil selvsagt bestaa og naar 787 blir satt i trafikk blir vi aa see stoerre materiell fra CO. Som Dag har sagt mange ganger, hadde CO hatt stoerre materiell tilgjengelig, hadde OSL selvsagt faatt det
SAS har ikke stemmerett paa barnas dag en gang naar det kommer til COs scheduling. Hvorfor i h.... SAS er forbanna paa andre star partnere som utnytter et enormt passasjergrunnlag som SAS GIR vekk til konkurrentene med sin udugelige defensive maate aa drive butikk paa med sin mikroflaate, er for meg en gaate. SAS skal faktisk vaere glad og se MULIGHETER istedetfor aa vaere redd for konkurranse. Egoet maa som Dag sier helt korrekt legges paa hylla og naa som CO kommer med i Star aapnes et HAV av muligheter til hele USA, soer og mellomamerika fra EWR. Hadde jeg vaert SAS INternational, hadde jeg reist til Houston pronte og takket dem for at de blir med i star og satt opp code share til masse nye destinasjoner fra EWR, aapnet 901/902 igjen, samarbeidet med CO om tidene flyene gaar paa fra skandinavia for aa bedre tilbudet og faatt masse flere passasjerer og en mye sterkere EWR rute.
Dessverre tenker de ikke slikt i Frosundavik...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.