Savipix ScanFlyer Rusty 16 Jan 2010 #1 Har precis fått en tidtabellsändring av UA för min resa tll San Diego i Mars vilket betyder att jag nu har 6 timmar där. Hinner jag göra någonting annat än att sitta på O'Hare?
Har precis fått en tidtabellsändring av UA för min resa tll San Diego i Mars vilket betyder att jag nu har 6 timmar där. Hinner jag göra någonting annat än att sitta på O'Hare?
EB ScanFlyer Inventory Medlem 16 Jan 2010 #2 Ønsker du å gjøre noe annet enn å se på fly??? Mange fly...
Concorde BA Concorde Sep 1998 16 Jan 2010 #3 Prøv å finne systemet for å få take-off. I følge kameraten min klarte han det etter 10 år som pilot.
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 17 Jan 2010 #7 Tommy777 said: Vi skal nok finne paa noe ;-) Click to expand... .....hvis du bar har med 3 kg Mills Majones!!:colgate: BF:cool2
Tommy777 said: Vi skal nok finne paa noe ;-) Click to expand... .....hvis du bar har med 3 kg Mills Majones!!:colgate: BF:cool2
Savipix ScanFlyer Rusty 18 Jan 2010 #8 Tommy777 said: Vi skal nok finne paa noe ;-) Click to expand... Me like the idea!