6 rader Club Europe?

OEH

ScanFlyer Gold
Skal en tur til London i morgen med BA763. I kveld bevilget jeg meg en oppgradering til Club, og ble ganske overrasket over at det kun var to ledige seter og at det var 6 rader i CE-kabinen i en A319.
Er dette en vanlig foreteelse?
De gangene jeg har reist i CE tidligere har det stort sett bare vært de 3 første radene som har vært Club, men det er en stund siden nå.

Har selv hatt flere flighter med 6 rader ut i fra OSL. Riktignok har de ikke alltid vært fulle. Virket ofte som om de hadde flyttet gardinen bakover for å gi oss mer plass..

Har også en upcoming hvor det foreløpig er 7 rader.

Last edited:
Tror jeg sjelden har opplevd kun tre rader CE. Mest 5-6 rader de gangene jeg har vært over (ofte A319/A320).

God tur!

Her er det tydeligvis ikke for å gi folk bedre plass, da det faktisk kun var 3D og 5F som ikke var tatt.
Positivt at de får fylt opp foran.

Her er det tydeligvis ikke for å gi folk bedre plass, da det faktisk kun var 3D og 5F som ikke var tatt.
Positivt at de får fylt opp foran.

Det kan vel og tenkes at de har fylt opp bak?

Hadde selv enflight en gang der CE-kabinen varierte mellom tre og fire rader et par ganger siste par døgnene før avgang. Den var full i CE, og så full i ET st det satt to pax på klappsete - en i hver ende av flyet.

Det kan vel og tenkes at de har fylt opp bak?
Det kan absolutt tenkes.
Jeg legger merke til at flere av avgangene går med A319 nå i forhold til tidligere da det var flere avganger med A320 og 21. Sånn sett er det jo naturlig at flyene er fulle.

Ser forøvrig på Expertflyer at det er 5 billetter til salgs på den flighten i morgen, alle i bookingklasse Y.

Back