5 fly droppes, og piloter fyres

Overfor Ritzau bedyrede Rulle Westergaard i går, at man i Sterling nu ”tror på, at vi har en holdbar plan, som får det hele til at hænge sammen for os økonomisk”.

Plejer det ikke at være en typisk udtalelse i tilfælde, hvor det netop ikke er sandt. Bare det at have behov for at nævne det tyder i mine ører på at der netop er et problem.

Jeg tror Sterling er i langt større krise end nogensinde før. Finanskrise, høje brændstoftpriser, ny ejer, dårligere økonomi på Island osv osv for slet ikke at tale om at have gjort sit produkt dårlige og dårlige igennem årene og dermed have skræmt en del tidligere kunder væk. Det er alle søm i kisten...
 
Faktisk er reduksjonen slik:

Sommer 08:

4 wetleases, 1 fly i pavente (TF-NBA) pluss egne fly.

Vinter 08:

alle wetleases ut, TF-NBA inn, en -800er ut til Titan, + en fly til.

Noen av de -500 er leied frem til 2013 fra ORIX.
 
Ja, det blev totalt 63 ruter, og nej krakow er nok en fejl !

To Denmark:
*29 routes to Copenhagen from Aalborg, Alicante, Amsterdam, Athens, Barcelona, Berlin, Brussels, Budapest, Burgas, Crete, Faro, Florence, Krakow, Lisbon, London, Majorca, Malaga, Milan, Montpellier, Naples, Nice, Paris, Prague, Rome, Olbia, Stockholm, Split, Trieste and Venice.
Fares are from EUR 27* and GBP 32* for our UK route.
*6 routes to Billund from London, Malaga, Nice, Paris, Prague and Rome.
Fares are from EUR 63* and GBP 14* for our UK route.
*4 routes to Aalborg from Copenhagen, London, Malaga and Paris.
Fares are from EUR 40* and GBP 32* for our UK route.

To Sweden:
*16 routes to Stockholm from Alicante, Athens, Barcelona, Budapest, Copenhagen, Crete, Faro, Florence, Gothenburg, Majorca, Malmö, Malaga, Naples, Nice, Prague and Rome.
Fares are from EUR 54*.
*5 routes to Gothenburg from Majorca, Malaga, Nice, Rome and Stockholm.
Fares are from EUR 65*.
*3 routes to Malmö from Alicante, Nice and Stockholm.
Fares are from EUR 65*.

http://www.sterling.dk/da/Information/PR/Pressemeddelelser/
 
Så BLL-OSL droppes det sammen med OLB og ALC.

Og LGW droppes til en daglig, mo ikke det er signalet til at FR øger til 2xdagligt på STN og dagligt på ALC?
 
Så BLL-OSL droppes det sammen med OLB og ALC.

Det undrer mig hvis OSL stopper, der er da en del pax på denne rute.
Omvendt undrer intet mig som NB foretager sig længere.

Bliver det comeback til Sunair, eller måske en DY rute ?
 
Så BLL-OSL droppes det sammen med OLB og ALC.

Og LGW droppes til en daglig, mo ikke det er signalet til at FR øger til 2xdagligt på STN og dagligt på ALC?

Det er nok sandsynligt at FR øger til 2 til STN, og hvis jeg får ret i min tidligere spådom vil det blive en af afgangene fra AAR der flyttes. Med de reduktioner ser det lidt sort ud for Sterling i BLL, der bliver ikke meget tilbage, men pyt bare der er andre, der samler de ruter op som Sterling de smider. BLL-OSL den tvivler jeg på Sun air vil tage op igen, måske Norges førende flyselskab vil tage over:rolleyes: OSL-BLL samt ARN-BLL med DY ville være ønskelig.
 
BLL-OSL den tvivler jeg på Sun air vil tage op igen, måske Norges førende flyselskab vil tage over:rolleyes: OSL-BLL samt ARN-BLL med DY ville være ønskelig.


Ja det bliver spændende at se hvad her sker, der bør absolut
være plads til en operatør mere udover QI
 
Back
Top