• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

4x frigjorte slots til LON

Og der ligger BD-codeshare inne på sas.no.
Skulle tro SAS i alle fall kunne hatt noen av avgangene...
Det er nok lurt med tanke på at SAS og BMI nå slipper konkurrere mot hverandre, og slik kun mot Norwegian.
MEN!
Veldig dumt med tanke på ungdomsbillettene som nå ikke blir tilgjengelig, og også de som vil være lojale mot sas og få kvalifiserende reiser.
 

Attachments

  • bdsk.jpg
    bdsk.jpg
    226.9 KB · Views: 413
Re: 3x frigjorte slots til LON

21 dagliga avgångar från LHR är mycket. Finns det annat något icke-britiskt flygbolag som har fler dagliga LHR avgångar än SAS?

Sorry for OT.

Men til sammenligning. Er det noen som vet hvor mange avganger KLM har fra Skandinavia til dagen?
 
Re: 3x frigjorte slots til LON

Sorry for OT.

Men til sammenligning. Er det noen som vet hvor mange avganger KLM har fra Skandinavia til dagen?

Denne sammenligningen er egentlig noe omvendt da hjemmemarkedet for KLM er Amsterdam, mens London er "utemarkedet" for SAS.

Det skulle vaere: 46
Stockholm: 5
Goeteborg: 5
Linkoeping: 2
Koebenhavn: 6
Billund: 4
Aalborg: 2
Oslo: 6
Sandefjord: 2
Kristiansand: 3
Stavanger: 4
Bergen: 4
Trondhjem: 3

Skal AMS-AAR aapnes?

Det maa sies aa vaere et imponerende rutenett fra Skandinavia til AMS. Det er ikke mange utelandske selskaper, om noen, som betjener saa mange destinasjoner i Norge, Sverige og DK.
 
Last edited:
Back
Top