wizard Radar man 17 Oct 2010 #1 47870B på SVG Såg precis 47870B med callsign 1 landa på SVG. Någon som vet vad det är för plan?
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 17 Oct 2010 #4 Re: 47870B på SVG Så det ut som den kom langveis fra? Kan det ha vært det helikopteret som nødlandet på Vigrestad i går kveld? Approx 30-40 km sør for SVG. http://www.aftenbladet.no/lokalt/1276311/Mangel_paa_drivstoff_foerte_til_noedlanding.html
Re: 47870B på SVG Så det ut som den kom langveis fra? Kan det ha vært det helikopteret som nødlandet på Vigrestad i går kveld? Approx 30-40 km sør for SVG. http://www.aftenbladet.no/lokalt/1276311/Mangel_paa_drivstoff_foerte_til_noedlanding.html
LN-MOW Flyklapper Medlem 17 Oct 2010 #5 Re: 47870B på SVG Enkelte av heli'ene som flyr på oljeinstallasjonene har ADS-B. Hvis noen tilfeldigvis skulle ha hex og reg på disse, tar jeg dem gjerne ...
Re: 47870B på SVG Enkelte av heli'ene som flyr på oljeinstallasjonene har ADS-B. Hvis noen tilfeldigvis skulle ha hex og reg på disse, tar jeg dem gjerne ...
S Scandinavian ScanFlyer Gold 17 Oct 2010 #6 Re: 47870B på SVG Tenkte samme tanken som deg Twin Otter, så den fløy lavt fra omtrent det området nødlandingen skjedde og opp til Sola.
Re: 47870B på SVG Tenkte samme tanken som deg Twin Otter, så den fløy lavt fra omtrent det området nødlandingen skjedde og opp til Sola.
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 18 Oct 2010 #7 Re: 47870B på SVG Scandinavian said: Tenkte samme tanken som deg Twin Otter, så den fløy lavt fra omtrent det området nødlandingen skjedde og opp til Sola. Click to expand... I såfall sier denne tråden at det var LN-ONF det dreier seg om. (Og det samme ser man på bildet man får opp på forsiden til aftenbladet.no) Nødlandet på Vigrestad en route på sin delivery-flight. EC-225.
Re: 47870B på SVG Scandinavian said: Tenkte samme tanken som deg Twin Otter, så den fløy lavt fra omtrent det området nødlandingen skjedde og opp til Sola. Click to expand... I såfall sier denne tråden at det var LN-ONF det dreier seg om. (Og det samme ser man på bildet man får opp på forsiden til aftenbladet.no) Nødlandet på Vigrestad en route på sin delivery-flight. EC-225.
Lennart ScanFlyer Rusty 18 Oct 2010 #8 Re: 47870B på SVG Er nok LN-ONF Denne hex'en har kun vert innom hos meg 16. og 17 oktober Stemmer bra med tiden den måtte nødlande
Re: 47870B på SVG Er nok LN-ONF Denne hex'en har kun vert innom hos meg 16. og 17 oktober Stemmer bra med tiden den måtte nødlande