Denne var jo egentlig litt artig og jeg skal gjøre en 37 minutter lang historie kort... Har hatt en gjeng som har bygget om hagen vår siden i fjor og tenkte meg en meget kjapp tur hjem på poeng for å sjekke status.. Ringte SAS fra utlandet, og etter å ha ventet 10 minutter på fin utenlandstakst (selv med EBG og uten tvil fra utlandet) møtte jeg en hyggelig ung svenske som skjønte overhodet ingen ting.
Det var null forståelse for ruter, flyselskap, poeng osv. - men etter 27 minutter kom løsningen med Dubai - Arlanda - Oslo - Dubai. Hun var meget begeistret over at hun fant en direkterute fra Oslo til Dubai med SAS og var bastant på at det var et godt alternativ. Jeg nevnte at det siste SAS fløy til Dubai var via CPH (tror jeg) for en god stund siden.. Dette nektet hun plent på og mente at dette var riktig. På pur F sa jeg "go ahead" og hun begynte bookingen. Jeg googlet for moro skyld SK4604 mens vi pratet og fant ut at dette var OSL-DUB.
Da jeg sa du vet dette er Dublin? Gjorde hun det eneste riktige og la på
Søtt - men litt slitsomt.
Det var null forståelse for ruter, flyselskap, poeng osv. - men etter 27 minutter kom løsningen med Dubai - Arlanda - Oslo - Dubai. Hun var meget begeistret over at hun fant en direkterute fra Oslo til Dubai med SAS og var bastant på at det var et godt alternativ. Jeg nevnte at det siste SAS fløy til Dubai var via CPH (tror jeg) for en god stund siden.. Dette nektet hun plent på og mente at dette var riktig. På pur F sa jeg "go ahead" og hun begynte bookingen. Jeg googlet for moro skyld SK4604 mens vi pratet og fant ut at dette var OSL-DUB.
Da jeg sa du vet dette er Dublin? Gjorde hun det eneste riktige og la på

Søtt - men litt slitsomt.