4 stk C-130 i formasjon

Første gangen jeg så de var de ganske nær. Lett å høre lyden tidsnok til å få åpnet vinduet (vi har gamle vinduer som ikke har noe særlig lydisolasjon..)

Skikkelig "brumming", men likevel noe helt annet og mye "stillere" enn de gamle C-130H

Nedenfor er bilder tatt fra Fornebu (nedenfor Telenor og Aker Solutions) på passering nummer 2 og 3. Først 2 passeringene fløy alle i formasjon mens på siste virket det som om kun 3 av dem fløy i formasjon med sistemann ett stykke unna, som dere ser på bildene.
70-300mm samt kamera ligger hjemme på kommoden og venter fortsatt på at jeg skulle ta dem med på jobb i dag, så derfor blir det mobilbilder desverre :(

Du hadde kanskje på deg en oransje genser idag?

Fikk tatt et bilde av tre av dem over Bekkestua idag kl1342 med mobiltelefonen. Den fjerde lå litt for langt unna for å få den med på bildet.

DSC000641024x768.jpg

SNSK

Last edited:
Fire P-2 Orion trodde jeg det var først, men ved nærmere ettertanke var det ikke umulig at det kunne være C130 nei : ) Fint at vi har fått alle "på plass" nå og da må det så klart feires med en liten tur. Mange som satte pris på det.

Back