4/7-13 DY1800 -787?

LN-CGJ

ScanFlyer Silver
Hei, noen som sitter med info om DY1800 til Malaga i morgen, tors 4/7 går med 787 som planlagt?

Utfra "velg sete" så er den enten full, eller endret til 738 da alle seter er opptatt.

Takk for evt svar.

4/7-13 DY1800 EI-LNA

Ha en riktig god tur! Håper alt går som planlagt.
Vi håper jo selvfølgelig på tripreport på den første turen ;)

Takk for gledelig informasjon.

Skal etter beste evne forsøke å lage min første tripreport da jeg kommer hjem igjen.

Blir spennende.

Hei, noen som sitter med info om DY1800 til Malaga i morgen, tors 4/7 går med 787 som planlagt?

Utfra "velg sete" så er den enten full, eller endret til 738 da alle seter er opptatt.

Takk for evt svar.

Den er full. :up:

Den er full. :up:

Ble en veldig god tur i drømmeflyet. Gode seter i eco og grei beinplass. Underholdningssystemet er helt kanon. Mye gode filmer og 3D map med flyets posisjon osv.

Tatt noen bilder, mer utfyllende rapport kommer.

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    51.2 KB · Views: 299
La merke til at kabincrewet så veldig europeisk ut - har man en 'backup-pool' med lokalt 787-crew?

Var nordmenn og svensker som crew i dag. Noen finner også så jeg.
4/14 crew på første flight i dag.

La merke til at de aller fleste hadde tre striper på uniformen, så muligens pursere for asiatiske crew. Av de har jeg bare sett noen få med to striper.

Dette er jo synsing, men er det som virker mest logisk for meg.

Var nordmenn og svensker som crew i dag. Noen finner også så jeg.
4/14 crew på første flight i dag.

La merke til at de aller fleste hadde tre striper på uniformen, så muligens pursere for asiatiske crew. Av de har jeg bare sett noen få med to striper.

Dette er jo synsing, men er det som virker mest logisk for meg.

När jag flög AGP-ARN så var det tre spanska cabincrew och en svensk som hade tre stripes på uniformen och de spanska två. Så måste ju varit då att svenskan var purser :)

Lika så hade min syster när hon flög ARN-ALC att en svensk "chef" var med spanjorerna.

Kanske de blir så nu med på vissa flyg med DU, norsk/svensk purser och sen resterande asiatisk crew.

De med 3 striper er de supervisor/instruktører på 787. De med to er kabinsjefer og de med 1 er vanlige cabin crew.

Det er kun Long Haul som har tre striper til supervisors. På sport Haul brukes det kun en eller to striper inntil videre.
Det er ingen Supervisors Long Haul som flyr 737.

Back